.

La începutul lunii mai 2002, Connex a lansat, în premieră în România, sistemul de Încărcare Electronică, destinat utilizatorilor de cartele Connex Go! și Kamarad. 'žLa două luni de la lansare, Încărcarea Electronică s-a dovedit a fi un succes pe piața românească, aducând avantaje semnificative atât clienților, cât și dealerilor și companiei MobiFon. Metoda de încărcare electronică a cartelelor prepaid este foarte cunoscută și utilizată pe piețele occidentale. Prin introducerea ei pe piața românească, am vrut, în primul rând, să oferim mai multă flexibilitate utilizatorilor de cartele Kamarad și Connex Go!', spune Iuliana Pielmus, product manager, service development, marketing la Connex.
Cu ajutorul Încărcării Electronice, clientul poate alege să-și încarce contul cu orice valoare cuprinsă în intervalul 4 și 25 USD. În plus, la toate valorile aflate în intervalul 15 -25 USD sunt asociate bonusuri de 7% și 15% din valoarea încărcată. Din perspectiva clientului, procesul este neschimbat: odată aleasă valoarea, i se tipărește la imprimantă 'žvoucher-ul', care conține codul de reîncărcare, precum și instrucțiunile de reîncărcare - aceleași ca și în cazul în care ar fi cumpărat un card de plastic. El va suna la 444 și va introduce codul secret.
Pentru dealeri, Încărcarea Electronică rezolvă o serie de probleme logistice, eliminând procesele de comandă, livrare și gestiunea stocurilor. Practic, orice valoare este disponibilă și poate fi oferită clientului în orice moment.
În plus, Încărcarea Electronică oferă MobiFon o informație în timp real despre vânzările întregii rețele de distribuitori. 'žSistemul de încărcare electronică este disponibil la toți dealerii care au o anumită infrastructură, cum ar fi existența unei legături Internet, a unui calculator cu software necesar și a unei imprimante', mai spune Iuliana Pielmus. Elementul de noutate constă în folosirea smart-cardurilor și a cititoarelor de smart-carduri ca elemente de securizare a circulației informației, dar și de identificare și urmărire a vânzărilor efectuate de posesorii smartcardurilor, adică agenții de vânzări. Sistemul a fost introdus, până în prezent, în aproximativ 400 de locații în care se vând serviciile Connex.
Potrivit cifrelor date publicității de compania canadiană TIW (Telesystem International Wireless), acționarul majoritar Connex, la 31 martie 2002, raportul între numărul de clienți Connex cu abonament și cu cartele reîncărcabile era de 36 la 64. Connex avea, la aceeași dată, 2.180.500 de clienți GSM.