.

Peste 50.000 de români au controlat spectacolul de lansare a noului brand, prin intermediul celor mai recente tehnologii oferite de Telekom Romania. Oraşele Bucureşti (30.000 de participanţi), Cluj şi Iaşi (câte 10.000 de participanţi) au fost conectate de transmisiuni live în timp real, pentru a oferi cel mai interactiv show de până acum din România. Spectacolul a fost controlat  de participanţi prin intermediul aplicaţiei HAI! (disponibile în Play Store şi App Store), care a intermediat împărtaşirea a mii de experienţe în mediul digital.  Aplicaţia a înregistrat peste 25.000 de descărcări şi a conectat participanţii la principalele momentele ale spectacolului:

primul karaoke live, în trei oraşe simultan, cu peste 50.000 de voci  care au cântat în acelaşi timp;

“Votează cântecul”  – participanţii au putut alege ce melodie să urmeze pe scenă;

cel mai mare social media wall – toate fotografiile postate în aplicaţie sau pe paltformele de social media cu hashtag-ul  #fanmagenta  au fost postate în timp real pe un ecran imens;

„Aprinde Magenta” – participanţii au apăsat simultan pe butonul “Aprinde Magenta” din aplicaţie şi, astfel, au declanşat un spectacol impresionant de lumini şi lasere, urmat de un foc de artificii spectaculos.

La eveniment au participat aproape toți cântăreții momentului din România, printre care Inna, Loredana, Antonia sau Smiley (Bucureşti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) sau 3SudEst (Iași).

Noua pagină comună de Facebook a Telekom Romania fb.com/telekom.romania a înregistrat un reach de aproape 5 milioane de utilizatori, cu un număr total de peste 10 milioane de afișări în săptămâna anterioară rebranding-ului. Aproape 200.000 vizitatori unici au accesat website-ul evenimentului (www.fanmagenta.ro) în mai puțin de trei săptămâni.

Lansarea noului brand a fost comunicată cu sprijinul GMP Advertising (comunicare de marketing și evenimente de lansare pentru consumatori), V+O Communication (comunicare corporativă, evenimente de lansare corporate și comunicare internă), Bakers Digital Communication (social media), Media Investment (servicii media) și Webstyler (digital). Conceptul campaniei de lansare a fost dezvoltat de către GMP Advertising.

Pe 13 septembrie, Telekom Romania a intrat pe piaţa locală cu filosofia one-stop-shop și un concept comercial inovativ. Consumatorii se pot bucura de noua experiență de brand Telekom și de noile ofertele comerciale prin intermediul magazinelor integrate fix-mobil, al unui singur call center, al unui website comun -  www.telekom.ro- sau printr-o prezență social media comună.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.