.

Orange este primul operator de telefonie care atinge cifra de 6 milioane de clienti. Daca in ianuarie anunta 5 milioane de clienti, astazi Orange a facut publica depasirea pragului de 6 milioane de clienti, ceea ce dovedeste un ritm accelerat de crestere si o consolidare clara a pozitiei de lider al pietei telecomunicatiilor mobile din Romania.

In luna iunie piata romaneasca de telefonie mobila a depasit pragul de penetrare de 50%, iar pentru sfarsitul anului se estimeaza o penetrare de 60%, aceste cresteri fiind indicatori pozitivi ai climatului economic actual din Romania.

In cadrul tot mai dinamic al pietei romanesti de telecomunicatii, Orange Romania este operatorul care inregistreaza de doi ani consecutiv cele mai mari cresteri atat ca baza de abonati cat si ca venituri realizate. Aceasta dezvoltare a fost sustinuta de investitii masive, precum si de lansarea in permanenta de produse si servicii inovative.

Richard Moat, Director Executiv, Orange Romania: 'Depasirea in premiera a pragului de 6 milioane de clienti este un eveniment important pentru Orange, care isi intareste astfel pozitia sa de lider incontestabil al pietei telecomunicatiilor din Romania. De la inceputul anului, Orange a adaugat mai mult de 1 milion de clienti. Intentionam sa ne concentram in continuare pe oferirea unui serviciu de calitate si pe lansarea de produse si servicii inovative pentru a raspunde asteptarilor clientilor nostri. Cu aceasta ocazie tin sa multumesc celor 6 milioane de clienti care au ales serviciile Orange'

Orange este lider de piata in Romania cu 6 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange, una din cele mai mari companii de comunicatii din lume, prezenta in 16 tari.
In 2004 Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 774 milioane USD si 4,938,171 clienti, inregistrand cea mai mare crestere a unui operator de telefonie mobila din Romania ca baza de abonati si venituri. Orange Romania a investit pe piata romaneasca 1 miliard de dolari din 1997 si pana acum, iar in acest an se vor face investitii de peste 200 milioane de dolari.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, SMS, MMS, WAP, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in asistenta oferita clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, care isi propune un management responsabil al activitatii, care sa asigure o dezvoltare durabila, pe termen lung.