.

Clădită pe ideile și principiile celor 2 fondatori, Ionut Toader și Valentin Barbu, Relevance Management aniversează È‹n aceste zile 9 ani de activitate, dar și 13 ani de experiență È‹n dezvoltarea de soluții de Business Intelligence asociativ bazate pe platforma QlikView, unul din liderii industriei Business Intelligence. „Am avut, ca toate companiile, momentele noastre mai bune sau mai puțin bune. Un lucru a rămas È‹nsa constant: pasiunea noastră pentru dezvoltarea de soluții Business Intelligence (BI), care să simplifice viața celor cu care lucrăm. Nimic nu ne mulțumeste mai mult decât atunci când vedem că soluțiile BI pe care le dezvoltăm sunt cu adevărat utilizate de oameni È‹n luarea unor decizii care ating și transformă viața unor organizații cu zeci, sute sau chiar mii de angajați", precizează Ionut Toader (foto), Managing Partner Relevance.

Soluțiile Business Intelligence dezvoltate și implementate de Relevance se bazeaă atât pe experiența consultanților Relevance, dar și pe platforma software QlikView, realizată de compania QlikTech. Lider in Business Discovery, plasat pentru 3 ani la rând È‹n Cadranul Liderilor de către Gartner, QlikView dispune de o tehnologie asociativă in-memory unică. Valentin Barbu a declarat: „Suntem mândri să punem la dispoziția companiilor din România o soluție de Business Intelligence precum QlikView. E o soluție BI completă, puternică, dar È‹n același timp simplă È‹n utilizare și care are costuri de deținere mult mai reduse È‹n comparație cu alte soluții BI. Lucrez de 13 ani cu QlikView, am testat și alte solutii BI, dar parcă nimic nu se compară cu ușurința È‹n utilizare și cu interactivitatea din QlikView."

Relevance oferă soluții de Business Intelligence asociativ pentru companii din diverse industrii precum retail, FMCG, materiale de construcții, banking, servicii medicale, producție industrială și altele. Printre companiile care au ales să colaboreze cu Relevance se numără ING Bank, CrisTim, Regina Maria, Electroprecizia, Holcim, Saint Gobain, Profi, Zarea, NetBridge, Strauss, Klevek, Cyrom și mulți alții. Mulțumim tuturor!

Relevance Management are È‹n acest moment o echipa de 11 oameni și a realizat È‹n 2012 o cifră de afaceri de peste 360.000 de euro. „2013 a fost un an dificil și ne așteptăm să realizăm o cifră de afaceri similară cu cea din anul anterior. În 2014 credem È‹nsăă mediul de afaceri va fi mai favorabil, așa È‹ncât suntem optimiști și ne-am bugetat o creștere de 15% a afacerii" a declarat Ionut Toader, Managing Partner Relevance.

Despre Relevance

Relevance Management, primul partener QlikView din România, sprijina companiile să È‹și implementeze un sistem optim de luare a deciziilor, bazat pe soluții Business Discovery – Business Intelligence asociativ, condus de către oamenii de afaceri. Accesul rapid la informațiile esențiale le permite utilizatorilor să ia deciziile potrivite la momentul potrivit, maximizând astfel performanțele departamentului sau companiei. Relevance a dezvoltat sute de soluții Business Discovery È‹n diverse industrii, având o experiența de peste 13 ani È‹n implementarea soluțiilor de Business Intelligence asociativ pe platforma QlikView. Printre clienții Relevance se numără companii precum ING Bank, CrisTim, Electroprecizia, Regina Maria, Holcim, Saint Gobain, Profi, Zarea, Strauss și alții.