.

Acer și Red Bull Media House au anunțat pe 20 septembrie reînnoirea parteneriatului pentru crearea de conținut. Lucrând împreună de peste 12 luni, cele două companii vor continua astfel să ofere cele mai interesante și captivante povești din lumea emergentă a jocurilor și a eSports. "Formarea de parteneriate puternice este o parte importantă a strategiei noastre de gaming. Acer și Red Bull Media House împărtășesc un angajament profund față de sprijinirea fanilor eSports și a comunităților de gaming cu conținut premium și autentic. Prin combinarea expertizei Acer în gaming prin intermediul produselor Predator de ultimă generație și a capabilităților de storytelling ale Red Bull Media House, beneficiem de o potrivire naturală și putem oferi cele mai bune produse și experiențe de vizionare", precizează Hajo Blingen, Vice Președinte, EMEA Marketing, Acer Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
 
Colaborarea a început anul trecut, în luna mai, cu obiectivul comun de a oferi fanilor jocurilor imagini exclusive din spatele scenei, cu personalități, locuri și tehnologii din lumea fascinantă a eSports.
 
 
Cu documentare precum "eSports Unfold" și "Part of the Game", conținutul a ajuns la milioane de vizualizări de la lansare. 
 
Pentru anul următor, Acer și Red Bull Media House au finalizat idei noi și interesante de conținut pentru a continua construirea și implicarea comunității de gaming. 'Prism' este gata de lansare și va oferi informații din spatele scenei pentru a descopri motivele care îi fac pe fani să iubească eSports. Se pregătește și o a doua serie a "Part of the Game", care captează influența culturii de gaming în patru noi orașe din întreaga lume.