.

UPC Business, divizia pentru clienţi companii a UPC România, a lansat Active Play TV, un serviciu care permite difuzarea de conţinut cu ajutorul unei platforme ĩn Cloud, pe baza unui mediabox conectat la un display. Noul serviciu se adreseazã ĩn principal clienţilor companii cu afaceri ĩn industria hotelierã, de sãnãtate şi wellness, universitãţi şi instituţii de administraţie publicã. Acest nou serviciu completeazã portofoliul UPC Business, care deja include şi soluţia Cloud TV dedicatã companiilor din domeniul ospitalitãţii, ce oferã conţinut TV pe platformã internet (TV over IP) prin integrarea serviciilor de voce, video şi date. “Lansarea UPC Active Play TV face parte din strategia noastrã de a oferi în permanenţă clienţilor companii soluţii integrate de comunicaţii pentru afacerile lor. Dupã ce, la ĩnceputul acestui an am lansat Cloud TV pentru industria hotelierã, şi aceastã nouã soluţie a UPC Business oferã flexibilitate şi poate fi personalizată ĩn funcţie de cerinţele specifice ale fiecãrei afaceri. Lansarea noului serviciu susţine preocuparea noastrã continuã pentru inovaţie şi ne apropie de obiectivul de a deveni un partener pe care clienții pot conta oricând se gândesc la comunicații”, precizează Tiberius Popa (foto), Director UPC Business.

Serviciul Active Play TV de la UPC Business oferã companiilor din domeniul ospitalitãţii (hoteluri, restaurante, cafenele) şi cel al serviciilor de sãnãtate şi educaţie, posibilitatea de a pune la dispoziţia clienţilor lor conţinut TV. Mediabox-ul prin intermediul caruia este oferit acest serviciu permite managementul de conţinut la distanţã, controlul meniului televizorului, precum şi difuzarea de materiale publicitare.

Clienţii UPC Business care aleg acest serviciu vor pune la dispoziţia UPC materiale video, audio, prezentãri, streaming-uri live, etc,  pentru a fi ĩmpachetate şi transmise cãtre locaţiile specificate, sub forma unui conţinut TV ĩntr-un format preagreat. Ĩn completarea conţinutului clientului, UPC şi partenerii sãi oferã un conţinut suplimentar, disponibil pe o platformã dedicatã, prin reţeaua IP a UPC România.

Clienţii care vor opta pentru noul serviciu vor beneficia de o soluţie dedicatã şi inovativã – ĩn Cloud – şi vor avea acces la conţinut TV pe baza unui abonament lunar. Ei vor putea alege varianta de abonament ce permite şi difuzarea de materiale publicitare ale altor companii sau varianta care difuzeazã conţinut exclusiv. Printre funcţionalităţile suplimentare oferite de soluţia UPC Active Play se numără serviciile de cablare structuratã - un sistem profesional de cablare voce-date, ce oferă o mai bună conectivitate, flexibilitate şi fiabilitate. Sistemele de cablare structurată furnizează o platformă universală pe care se poate dezvolta ulterior orice sistem informatic.

Echipamentul tehnic al serviciului UPC Active Play TV este oferit gratuit, ĩn custodie pe toatã perioada contractualã, clienţii având nevoie de televizor cu port HDMI şi cel puţin o conexiune internet de la UPC.

UPC România, una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală, este lider în domeniul inovaţiei în tehnologie. Compania oferă servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), Internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 300 de localitãţi. Serviciile digitale oferite de UPC România îi conectează pe cei 1.192.400 de clienţi la universul digital şi le oferă experienţe uimitoare. Premierele UPC pe piaţa din România includ lansarea televiziunii digitale, a tehnologiilor HD, DVR, 3D, dar şi a internetului de mare vitezã, Fiber Power 200 Mbps. Serviciile UPC au devenit în 2014 disponibile şi în afara casei, prin lansarile UPC Wi-Free şi Horizon Go. UPC România este afiliată la Liberty Global, plc. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.upc.ro.       

Liberty Global, plc. este cea mai mare companie internaţionalã de comunicaţii prin cablu din lume, cu operaţiuni în 14 ţări. Îi conectăm pe oameni cu lumea digitală şi le oferim posibilitatea de a descoperi şi experimenta posibilităţi nelimitate. Serviciile noastre - televiziune, Internet în bandă largă şi telefonie - sunt furnizate prin intermediul unor reţele de generaţie următoare şi prin platforme inovatoare de tehnologie care conectează 27 milioane de clienţi. La 30 iunie 2015, aceştia aveau 56 milioane de abonamente.

Brandurile Liberty Global includ Virgin Media, Ziggo, UPC, Unitymedia Kabel BW, Telenet, VTR şi Liberty. Operaţiunile noastre includ totodată şi Liberty Global Business, divizia de servicii pentru companii şi Liberty Global Ventures, fondul nostru de investiţii. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.libertyglobal.com.

Despre UPC Business

UPC România, prin divizia sa dedicatã soluţiilor de comunicaţii pentru companii - UPC Business - poate asigura cea mai eficientã soluţie pentru companiile care doresc conexiuni stabile de mare vitezã, în mai multe localitãţi din ţarã sau în mai multe sedii din acelaşi oraş. Prin intermediul infrastructurii permanent îmbunãtãţite, compania poate dezvolta reţele virtuale private, sisteme intranet şi extranet, reţele de telefonie privatã, videoconferinţe, video monitorizare. UPC Business adaugă mereu în portofoliu produse şi servicii de care mediul de afaceri are nevoie, printre cele mai recente numărându-se: cablarea structurată, audioconferinţa, semnătura digitală. Divizia UPC Business este prezentã în 12 ţãri din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Irlanda, Marea Britanie, Polonia, Cehia, Slovacia, România, Ungaria, Elveţia şi Germania. La nivel naţional, reţeaua de fibrã opticã şi cablu CATV acoperã aproximativ 200 dintre cele mai importante oraşe din România, incluzând: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Iaşi. Portofoliul UPC Business acoperã toate segmentele de piaţã, de la companii mici şi mijlocii pânã la companii naţionale şi multinaţionale. Soluţiile de comunicaţii se adreseazã şi verticalelor specifice de piaţã, cum ar fi: sectorul bancar, transporturi, distribuţie şi logisticã, educaţie sau administraţie publicã.