.

I.R.I.S SA - Apple România IMC, împreună cu partenerii săi Grup Transilvae, NouMax, MacNet Development și Biro Technologies, a organizat pe 22 mai simpozionul Apple Day, prilejuit de aniversarea a 10 ani de prezență a companiei Apple Computer, Inc. pe piața din România. În prezent, utilizatorii își doresc o modalitate simplă și intuitivă pentru conectarea și operarea unei game largi de dispozitive personale disponibile: aparate foto și camere video digitale, organizere și telefoane mobile, dispozitive digitale pentru redare video sau audio. Apple intenționează să transforme calculatorul Macintosh într-un veritabil 'hub digital', integrând hardware fiabil, tehnologii standard precum Quicktime sau FireWire și aplicații software puternice, dar ușor de utilizat pentru lucrul cu fișiere video, audio sau imagini digitale. Gama iApplications conține, în prezent, patru componente: iMovie pentru editare video, iTunes pentru muzică în format MP3, iDVD pentru asamblarea și producția DVD și iPhoto pentru gestionarea fotografiilor digitale - toate oferite gratuit utilizatorilor Macintosh.
Toate produsele și soluțiile nou lansate de Apple au la bază un numitor comun: noul sistem de operare Mac OS X, care oferă eleganță și legendara ușurință de utilizare Macintosh pe bazele unei solide fundații UNIX caracterizate de performanțe și stabilitate. Construit pe baze open-source, Mac OS X integrează în mod flexibil cele mai noi standarde și tehnologii pentru a oferi o platformă fiabilă și compatibilă în cel mai înalt grad. În același timp, Mac OS X furnizează dezvoltatorilor flexibilitatea necesară pentru a proiecta noi soluții software și pentru a le porta într-un mod eficient pe cele deja existente.
SIVECO România - istoric
Înființată în 1992 ca parte a SIVECO Group (prezent în Franța, Elveția, Marea Britanie și Singapore), SIVECO România a început prin a asigura expertiza tehnică în cadrul grupului SIVECO, realizând proiectarea, dezvoltarea, asigurarea și controlul calității. Compania efectua totodată servicii de analiză, testare, întreținere, instruire și suport pentru produsele livrate de grupul SIVECO. La sfârșitul lui 1992, firma avea 5 angajați. În 1994, SIVECO România a început dezvoltarea pachetului ERP integrat SIVECO Applications, dezvoltat integral în România și ajuns, în prezent, la versiunea 6w3.
În 1997, SIVECO România devine societate pe acțiuni, iar în 1999 este certificată ISO9001 de către AFAQ-ASCERT (Franța) - cotată printre primele 5 în lume ca prestigiu al auditului pe care îl efectuează - și de către OMCAS, Organismul de Certificare al Ministerului Apărării Naționale. În aprilie 2000, grupul olandez Danel Business Ventures devine acționarul majoritar al Siveco România. SIVECO România are, în prezent, peste 125 de angajați, cifra de afaceri ajungând la sfârșitul lui 2001 la 6,5 milioane USD, cu o rată medie de creștere anuală de peste 50%.
În noiembrie 2001, la Conferința 'From Policy to Practice' de la Bruxelles, 2 dintre aplicațiile premiate cu marca 'Best Practice' au fost realizate de SIVECO România: ADLIC (beneficiar: Ministerul Educației și Cercetării din România) și RedMatch (beneficiar: Redmatch Ltd., Israel). ADLIC a fost singura aplicație din Europa Centrală și de Est selecționată.

RTC - ofertă aniversară
Grupul RTC, distribuitor de primă mărime de produse de birotică și papetărie pe piața românească, a anunțat pe 12 iunie, cu ocazia aniversării a 10 ani de la înființarea grupului, lansarea unui serviciu de livrare rapidă, în 3 ore de la receptarea comenzii, prin Office Express, divizia proprie de distribuție directă. Pachetul de servicii integrate RTC include recepționarea comenzilor prin linii telefonice gratuite, asistență tehnică la livrare, în perioada de garanție și post-garanție. Noul catalog Office Express prezintă peste 6.000 de articole de birotică și papetărie, telefonie mobilă, echipamente IT și mobilier.
RTC a dezvoltat un proiect de eficientizare a activității, intitulat 'Zero greșeli', prin care livrarea este monitorizată cu ajutorul computerelor din momentul preluării comenzii și până în momentul în care coletul părăsește spațiul de depozitare. 'Fluxul de recepționare, procesare și livrare a comenzilor a fost reproiectat în vederea optimizării timpilor de reacție, astfel încât clienții noștri să primească articolele comandate în cel mai scurt timp posibil. Mai mult, acesta nu va influența prețul produselor', a declarat Sebi Vasilescu, director de vânzări la RTC. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în București din aprilie, urmând a fi implementat în cel mai scurt timp în alte 20 de orașe din țară.
Înființată în 1994, Office Express este rețeaua de distribuție directă a grupului RTC, cu 40 de puncte de distribuție cu logistică proprie în întreaga țară. RTC numără, în prezent, peste 20.000 de clienți. În cei 8 ani de activitate, RTC a încheiat parteneriate cu furnizori de profil la nivel internațional, printre care HP, Canon, Epson, IBM, Toshiba, Hama, Logitech, Trust, Edding, Attalus, Han, Novus, Stabilo, Becker Falken, Bic. Grupul RTC este și principalul distribuitor de hârtie și materiale tipografice din România, cu o cifră de afaceri de peste 48 milioane euro în 2001. Grupul este structurat în 3 divizii: Office Express (segmentul business-to-business), Key-Accounts (segmentul companiilor mari) și lanțul de magazine Diverta (vânzări cu amănuntul). Portofoliul de clienți al companiei include nume ca BCR, BRD, Metro, Carrefour, Selgros și Poșta Română.