.

27 aprilie 2007
Adobe lansează linia de produse Creative Suite 3
Pe 27 aprilie, Adobe România invită elita creativă la Romexpo pentru conferința de lansare a liniei Adobe Creative Suite 3. Persoanele înscrise până la data de 24 aprilie pot câștiga o licență Creative Suite Design Premium, Photoshop Extended sau Creative Suite Web Premium.
Noua suită software oferită de Adobe elimină barierele în dezvoltarea de conținut pentru mediile mobile și furnizarea de conținut video.
Adobe Creative Suite 3 se prezintă în șase configurații absolut noi. Acestea includ edițiile Adobe Creative Suite 3 Design Premium și Design Standard, respectiv Adobe Creative Suite 3 Web Premium și Web Standard, precum și ediția Adobe Creative Suite 3 Production Premium. Linia de produse este completată cu Adobe Creative Suite Master Collection, care reunește 12 din noile aplicații Adobe de design și dezvoltare.
Majoritatea edițiilor Adobe Creative Suite 3 vor fi disponibile ca aplicații universale atât pentru sistemele Mac de tip PowerPC, cât și cele cu procesor Intel. De asemenea, aplicațiile CS3 includ suport pentru Microsoft® Windows® XP și Windows Vista™.
'Creative Suite 3 reprezintă cel mai amplu program lansat în istoria de 25 de ani a companiei Adobe și un punct de referință pentru industria programelor computerizate de creație,' a afirmat Bruce Chizen, CEO la Adobe. 'Această suită reflectă puternica integrare dintre Adobe și Macromedia, precum și modul în care produsele noastre creează o punte între designeri și dezvoltatori. Adobe Creative Suite 3 fluidizează procesele de lucru și le oferă designerilor și dezvoltatorilor instrumentele creative pentru a captiva publicul în orice mediu.'

Agenda conferintei:

9:00 -  9:25 Înscriere

9:25 -  9:30 Îți urează "Bun venit":

Magda Neagu - Channel Account Manager

Evgenia Mayer - Marketing Manager

Christoph Sahner - PR Manager

9:25 - 10:00 Află mai multe despre Adobe de la Magda Neagu, Evgenia Mayer și Christoph Sahner.

10:00 - 11:00 Descoperă libertatea pe care ți-o oferă Adobe Creative Suite 3 prin Sorin Hasegan - Adobe Certified Expert.

11:00 - 11:15 Cunoaște oameni noi și schimbă impresii despre Adobe CS3 la o cafea.

11:15 - 12:00 Sorin Hasegan îți prezintă Adobe Creative Suite 3 Design Editions.

12:15 - 13:15 Intră în conversație cu Sorin Hasegan și echipa Adobe România. Întreabă, comentează, împărtășește și discută.

13:15 - 13:30 Află dacă ai câștigat una dintre licențele puse în joc de Adobe.

26 aprilie 2007
IDC Storage and Digital Datacenters Roadshow 2007
Avem deosebita placere de a va invita sa participati la conferinta IDC Storage and Digital Datacenters Roadshow 2007 in data de 26 aprilie, Joi la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, salile de conferinta ABC, incepand cu ora 9:30.
Extinderea largimii de banda, evolutia procesoarelor si serverele imbunatatite au deschis calea tipurilor de date memory-hungry, solutiilor de business intelligence, aplicatiilor desktop si solutiilor de mobilitate si telecomunicatii, fiecare dintre acestea necesitand solutii de stocare. Mai mult chiar, utilizarea email-ului este intr-o crestere exponentiala si reprezinta acum una dintre principalele dovezi ale fluxului muncii - iar stocarea mesajelor este doar inceputul. Acestea trebuiesc sa fie arhivate corespunzator si gata de accesare oricand va fi nevoie. Explozia de informatii a ingreunat in mod semnificativ resursele IT deja impozitate, generand un interes crescand pentru instrumentele hardware si management imbunatatite. Au aparut noi concepte precum automatizarea, Information Lifecycle Management (ILM), virtualizarea si consolidarea centrelor de date nu doar ca modalitati de administrare a datelor, dar si ca metode de reducere a costurilor, cresterea ROI si optimizarea TCO.

Acesta este motivul pentru care ne-am decis sa organizam Roadshow-ul IDC Storage and Digital Datacenters. Anul acesta incercam sa punem accent pe acele subiecte care sunt esentiale pentru managementul si stocarea eficienta a datelor, adresandu-ne in special companiilor din Europa Centrala si de Est:
'¢ Impactul inovatiei tehnologice asupra centrelor de date
'¢ Consolidarea centrelor de date
'¢ Eficienta virtuala, avantajul lumii reale
'¢ Utilizarea inovatiilor in virtualizare pentru obtinerea unui centru de date cu adevarat dinamic
'¢ ROI si beneficiile unor procese de business ce ruleaza intr-un mediu virtual
'¢ ILM, protectia continua a datelor?
'¢ Explozia de date si o mare accesibilitate la stocare
'¢ Continuitatea afacerilor si recuperarea datelor

Evenimentul se adreseaza in principal urmatoarelor persoane:
'¢ Directori Generali
'¢ CIO si COO
'¢ IT Directori/Manageri
'¢ Storage Manageri
'¢ Manageri responsabili de recuperarea datelor/continuitatea afacerilor
'¢ Alte persoane responsabile de stocarea datelor
'¢ Directori tehnici
Participarea este GRATUITA pentru reprezentantii managementului companiilor utilizatoare de produse, solutii si servicii IT.
Va puteti inregistra participarea on-line la adresa: www.idc-cema.com/events/?storage07ro sau prin e-mail la adresa capsla@idc.com.

26 aprilie 2007
Solutii moderne de infrastructura IT
GENESYS are placerea sa va invite la evenimentul sau "Solutii moderne de infrastructura IT" care se va desfasura Joi, 26 Aprilie, la Hotel Sofitel, Sala Mexic, începând cu ora 10.00.
Evenimentul este destinat cu preponderenta specialistilor din departamentele tehnice si administratorilor IT, în cadrul acesteia prezentându-se solutii scalabile de stocare date, electroalimentare si, nu în ultimul rând, serviciile Enterprise si Business oferite de GENESYS.
Evenimentul îsi doreste sa va tina la curent cu cele mai noi tehnologii si sa va ofere cele mai potrivite solutii pentru perfecta functionare a infrastruscturii IT din compania dumenavoastra, evidentiind necesitatea acestora precum si beneficiile ce deriva din folosirea lor.


AGENDA PRELIMINARA
Solutii moderne de infrastructura IT
10.00 - 11.30 Sesiunea I
. Echipamente de stocare Dell si Dell | EMC
. Noua gama de servere Dell pe platforma AMD
. Solutii Turn-Key dezvoltate de GENESYS
Andrei Zichisanu, Presales Support Engineer, GENESYS 4S
11.30 - 12.00 Coffee Break
12.00 - 13.30 Sesiunea II
. Redundanta in sisteme de electroalimentare
. Modularitatea, o solutie moderna pentru redundanta si scalabilitatea UPS-urilor
. Solutii standard de electroalimentare
Stefan Condrea, Chief Technical Officer, GENESYS 4S
Data limita de primire a confirmarilor de participare este Marti, 24 Aprilie 2007.

23-24 aprilie 2007
Romtelecom este prezent la cel mai mare eveniment de wholesale dedicat zonei balcanice
În perioada 23-24 aprilie 2007, Romtelecom va fi prezent la cea de-a doua ediție a conferinței Capacity Balkans, în calitate de sponsor de platină. Evenimentul, care se desfășoară la JW Marriott Grand Hotel București, este dedicat pieței telecom de wholesale din regiunea balcanică. Evenimentul se va concentra asupra identificării piețelor-cheie de wholesale din regiune, dezvoltării aplicațiilor convergente, analizei relației dintre operatorii de telefonie mobilă și cei de telefonie fixă, dar și evaluării tehnologiilor alternative de acces de tip WIFI, WIMAX, Ethernet și broadband. Romtelecom va fi reprezentat în cadrul conferinței de Sietse Lettinga, Director General Divizia Vânzări & Marketing Servicii Operatori, și de Petru Fuiorea, Director în cadrul Departamentului Vânzări Naționale și Internaționale. La eveniment vor participa reprezentanți ai sectorului guvernamental din România, dar și ai celor mai importante companii telecom din alte țări din regiune.

17-19 aprilie 2007
Call Center and Customer Care Conference and Expo - editia a 3-a
Cel mai important eveniment al anului dedicat domeniului call center-urilor va avea loc in perioada 17-19 aprilie la Bucuresti, Hotel Marriott. Conferinta va fi completata de o expozitie de profil, singura de acest tip din Romania si se afla la cea de a treia editie. Cu acest prilej se va lansa si Call Center Directory 2007, singura publicatie specializata adresata industriei call center-urilor din Romania.
In cadrul conferintei se vor dezbate subiecte cu privire la : tehnologie si solutii pentru call centere, solutii de comunicatii, managementul personalului si al operatiunilor dintr-un call center, strategie. Prezentarile vor fi sustinute de catre experti in domeniu si va vor oferi oportunitatea de afla cum sa optimizati interactiunile din call center-ul companiei dvs. oferind in acelasi timp un serviciu exceptional clientilor, cum sa implementati noi tehnologii care sa creasca eficienta operatiunilor, cum sa aveti angajati bine pregatiti si motivati, cum sa va construiti o strategie de succes care sa sustina un serviciu exceptional si sa transforme call center-ul intr-un centru de profit.
Evenimentul va fi completat de o expozitie de profil, singura de acest tip din Romania, in care puteti intalni cei mai importanti furnizori de solutii si servicii din industria call center-urilor, atat din Romania, cat si din Olanda, Austria, Franta si Marea Britanie.
Tot in cadrul acestui eveniment se va lansa cea de a treia editie a Call Center Directory, cea mai importanta sursa de informatie de business din industria call center-urilor din Romania.

16 aprilie 2007
Vodafone Romania - 10 ani de comunicații mobile in România

De la primul apel pe mobil, la SMS, WAP, MMS, Internet mobil, portaluri, 3G, videodipuri, muzica, TVmobiL. De La "viitorul suna bine ", la "trăiește fecare clipa". De la verdele Connex, la rosul Vodafone. Sunt 10 ani in care telefonia mobila ne-a schimbat viata si felul in care comunicam.
Te invitam sa sarbatorim impreuna 10 ani de telefonie mobila digitala, la conferinta de presa a Vodafone România, de luni, 16 aprilie 2007, la Hotelul Hilton, sala Regina Maria, ora 12:00.

4 aprilie 2007
'Impactul integrarii in Uniunea Europeana asupra economiei romanesti: Cat atragem din Fondurile Structurale?'
Camera de Comert si Industrie a Romaniei are onoarea sa va invite miercuri 04.04.2007, incepand cu ora 14.30, in sala Dacia (tronson III, etajul M, acces prin intrarea 'E'), Bd. Octavian Goga nr. 2, sector 3, Bucuresti, la conferinta: 'Impactul integrarii in Uniunea Europeana asupra economiei romanesti: Cat atragem din Fondurile Structurale?'
Cat de pregatiti sunteti pentru a accesa aceste fonduri? Stim sa utilizam cele aproximativ 28 '“ 30 miliarde Euro in sase ani?
Evenimentul este organizat ca urmare a solicitarilor primite din partea mediului de afaceri si este destinat prezentarii modalitatilor concrete de accesare a fondurilor structurale.
Vom incerca sa raspundem la urmatoarele intrebari:
- CINE  are acces la aceste fonduri?
- CARE sunt etapele pe care trebuie sa le parcurgem?
-
- CUM  reusim sa obtinem aceste fonduri?
- CARE este costul real pentru intocmirea documentatie necesare accesarii fondurilor structurale?
Vor fi prezenti reprezentantii tututror ministerelor implicate in gestionarea fondurilor structurale. Am  invitat sa participe reprezentanti ai mediului de afaceri, uniunilor patronale, mass-media, analisti economici si diplomati.
De asemenea, va fi demarat proiectul CCIR privind realizarea catalogului electronic dinamic. Acest catalog va fi structurat pe trei directii:
- baza de date cu firmele de consultanta ce acorda asistenta pentru redactarea de proiecte si accesarea fondurilor structurale;
- baza de date cu proiecte de investitii ale companiilor romanesti interesate de derularea acestora cu fonduri structurale;
- baza de date cu informatii din surse nationale si comunitare privind fondurile structurale (modalitati de accesare, reglementari etc.)

3 aprilie 2007
Practici anticoncurențiale și abuz de poziție dominantă
Aderarea României la Uniunea Europeană atrage după sine raportarea la o piață comunitară competitivă și cu reguli la care trebuie să ne aliniem. Interesele marilor companii europene, atractivitatea unei economii aflată în dezvoltare, fluxurile de capital ce se vor face simțite în România, determină un comportament legislativ asupra căruia ne dorim să atragem atenția.

În acest sens ne propunem să provocăm la dialog o casă de avocatură ce are expertiză bogată prin intermediul propriilor cazuri (achiziții, preluări, tranzacții) și a partenerilor ce provin dintr-o țară în care sistemul este bine așezat iar mecanismele concurențiale funcționează la parametri normali, pe de o parte și reprezentanți ai mediului de afaceri din România, oameni de afaceri ale căror cunoștințe vor trebui completate cu noi termeni din zona politicilor concurențiale, pe de altă parte.

Ne-am dori să putem atrage atenția și chiar un semnal de alarmă asupra unor crize economice ce pot decurge din necunoașterea sau din comportamente determinate de necunoașterea legislației comunitare, a regulilor europene, a practicilor concurențiale pe o piață care multora dintre actorii români le rămâne cunoscută doar din teorie. Ceea ce ne propunem să aducem în fața dumneavoastră este PRACTICA europeană a concurenței.

Practicile comunitare privind companiile aeriene naționale, ajutoarele de stat pentru dezvoltare regională, pentru protecția mediului înconjurător, pentru instruirea angajaților și ocuparea forței de muncă, 'puterile' Comisiei în cazul suspectării unor firme de practici concurențiale ilegale, sunt subiecte ce își vor face loc din ce în ce mai tare în dezbaterile naționale și vor determina din ce în ce mai tare comportamentele companiilor ce își desfășoară activitatea în România.

Evenimentul va avea loc pe 3 aprilie 2007, la Hotel Novotel, Sala Paris Rive Droite.

Program:
08:30 '“ 09.00 Înregistrare și cafea, primirea invitaților
09:00 '“ 09.15 Cuvânt introductiv '“ Radu Gilescu
09:15 '“ 10.30 Sesiunea I '“ Acorduri monopoliste (Carteluri)
Speakeri: Paula Bourdenet, Marius Măgureanu - Gilescu&Partenerii
10:30 '“ 10:45 Pauză de cafea
10:45 '“ 12:00 Sesiunea II '“ Concentrările economice & Abuzul de poziție dominantă din perspectivă națională
'De ce trebuie să ne aplecăm atenția asupra concentrării economice înainte de a ne planifica o tranzacție'
Speakeri: Paula Bourdenet, Marius Măgureanu - Gilescu&Partenerii
12:15 '“ 13.30 Sesiunea III '“ Concentrările economice din perspectivă europeană
Keynote Speaker: Bernhard Kofler-Senoner (avocat, șeful departamentului de Concurenta '“ CHSH '“ Cerha Hempel Spiegelfeld Hlawati '“ Partnerschaft von Rechtsanwälten)
13:30 '“ 13:45 Pauză de cafea
13.45 '“ 15.00 Rolul politicii concurențiale în promovarea capacității de inovare a economiei. Ajutoarele de stat pentru Cercetare Dezvoltare Inovare
Speaker: Andreea Vass, Consilier - Departamentul de Politici Economice și Sociale, Administrația Prezidențială
15:00 Prânz la Cafe Theatro Restaurant, Hotel Novotel

3 aprilie 2007
Invitatie studiu Fonduri structurale UE - The EconomistIntellligence Unit
Sunteti invitati sa participati la conferinta de presa in cadrul careia vor fi prezentate rezultatele studiului "Conectare: Fonduri UE si tehnologie in noile state membre ale Uniunii Europene," realizat de The Economist Intelligence Unit. Studiul va detalia oportunitatile deschise de aderarea Romaniei la Uniunea Europeana din perspectiva fondurilor structurale ce vor fi alocate proiectelor din domeniul IT&C. Conferinta de presa va avea loc pe 3 Aprilie 2007 la Hotel Novotel, sala Paris, incepand cu ora 10.30.