.

Orange a lansat pe 15 aprilie două noi servicii în cadrul programului de asistență post-vânzare Orange Care: Asigurarea pentru factură și Smartphone Expert. Asigurarea pentru factură se adresează clienților care se confruntă cu dificultăți economice și celor interesați să acopere riscurile de neplată a facturii în situațiile de invaliditate. Cu ajutorul serviciului Asigurarea pentru factură, clienții Orange nu au grija plății facturii la mobil timp de 6 luni, indiferent de numărul de abonamente deținute. Asigurarea este valabilă pentru situațiile în care clienții Orange intră în șomaj, în limita valorii de 80 de euro și în situațiile de invaliditate totală, în limita a 800 de euro. Asigurarea pentru factură costă 1 euro/lună (nu se percepe TVA), valoare care se va regăsi pe factura lunară a clienților. Serviciul va fi disponibil începând din 16 aprilie.

 

Serviciul Smartphone Expert este dedicat utilizatorilor de smartphone-uri. Smartphone Expert este conceput astfel încât să le ofere acestora o experiență de utilizare a telefoanelor din noua generație cât mai simplă și mai plăcută, revoluționând totodată modul în care sunt asigurate serviciile de asistență.

 

Clienții Orange beneficiază de asistență dedicată și profesionistă pentru configurarea smartphone-urilor: setarea contului de e-mail și web, setări legate de sistemul de operare, conectarea accesoriilor și sincronizarea datelor de pe telefon și calculator.

 

Mai mult, prin intermediul unei aplicații asemănătoare cu cea folosită de specialiștii IT care se pot conecta de la distanță la un PC, experții Orange se pot conecta de la distanță la smartphone-ul clientului pentru a-l configura în mod rapid și eficient. Este necesar ca utilizatorii să apeleze Serviciul Clienți Orange pentru a solicita asistență la distanță pentru configurarea smartphone-ului. În timpul apelului, clientul va instala o aplicație pe mobil, prin simpla accesare a unui link dintr-un mesaj scris primit de la expertul Orange. Odată cu terminarea apelului la Serviciul Clienți, sesiunea se încheie și aplicația se deconectează automat.

 

Serviciul Smartphone Expert este disponibil pentru toți clienții care utilizează opțiunea My Smartphone. Cu My Smartphone, clienții Orange primesc 500 MB pentru navigare pe internet, acces nelimitat în Portalul Orange pe mobil - totul cu 9 euro/lună (TVA inclus), și au posibilitatea să cumpere smartphone-uri la prețuri speciale, precum HTC Touch 2 de la 149 de euro (TVA inclus) și HTC HD2 de la 379 euro (TVA inclus).

 

„Prin serviciile oferite în cadrul programului Orange Care ne dorim să le oferim clienților noștri acces facil și direct la avantajele tehnologiei moderne. Asistența oferită în operațiunile care necesită un anumit grad de expertiză tehnică, împreună cu serviciile de protecție în cazul apariției unor situații neprevăzute, sunt principalele direcțiile în care am dezvoltat până în prezent programul Orange Care", precizează Sorin Blideran, Senior Product Manager Orange România.

 

În prezent, din portofoliul Orange Care fac parte 7 servicii: Redirecționarea apelurilor în caz de urgență, Asigurarea pentru telefon, card de date și modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de conținut, Buy-Back pentru telefoanele mobile, alături de serviciile Asigurarea pentru factură și Smartphone Expert.