.

Peste 200.000 de antreprenori utilizează în prezent portofoliul de servicii Freedom lansat în noiembrie 2017, prin care Telekom Romania a adus, în premieră pentru segmentul de business, comunicare mobilă nelimitată cu internet 4G nelimitat, minute şi SMS-uri nelimitate, de la 5 euro pe lună, în abonamente fără perioadă minimă contractuală şi fără taxe de reziliere. Sub umbrela #BUSINESSLIBER, Telekom Romania a introdus un nou model de parteneriat cu clienţii săi antreprenori, bazat pe simplitate, transparenţă şi predictibilitate.
 
„În urmă cu un an ne propuneam să îi eliberăm pe antreprenori printr-o ofertă fără precedent pe piaţa telecomunicaţiilor din România. Astăzi, cu 200.000 de antreprenori care au ales portofoliul Freedom, sărbătorim succesul misiunii asumate, de a rescrie regulile în industria în care activăm. Ne bucurăm că am reuşit acest lucru şi ne dorim ca succesul nostru să aibă rezonanţă şi în business-urile antreprenorilor români. Pornind de la nevoile şi provocările clienţilor din segmentul business, ne-am dorit să schimbăm convenţiile tradiţionale şi să redefinim „normalitatea” în relaţia cu clienţii noştri. Astfel, credem că este normal ca aceştia să nu aibă grija costurilor pentru serviciile de comunicaţii, să fie liberi de contract şi să beneficieze de internet 4G nelimitat. În egală măsură, credem că este normal să susţinem mediul de business românesc şi să-i ajutăm să crească pe acei antreprenori curajoşi şi ambiţioşi, prin iniţiative precum Game Changers şi WeAccelerate”, precizează Ovidiu Ghiman (foto), Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom Romania.
 
 
Pentru a marca 200.000 de clienţi pentru portofoliul Freedom, Telekom Romania investeşte 200.000 de euro într-o nouă iniţiativă prin care îşi propune susţinerea business-urilor din România. Telekom demarează astfel proiectul Game Changers, prin care 10 companii care au rescris, la rândul lor, regulile în industriile în care activează vor beneficia de campanii de promovare online, pe canalele media relevante pentru fiecare business în parte, în valoare de 20.000 de euro fiecare. Cele 10 business-uri selectate sunt acelea care au atras atenția prin simplificarea modului de a face afaceri, oferirea unei experienţe inedite clienților, susţinerea digitală a partenerilor de afaceri sau modul în care au ştiut să îşi conducă business-ul către performanţă. Acesta este al doilea proiect de sprijinire a antreprenorilor după programul WeAccelerate.
 
În mai 2018 Telekom Romania anunţa 100.000 de antreprenori „eliberaţi” cu portofoliul Freedom. Pentru a marca acest moment, Telekom Romania a investit 100.000 de euro în accelerarea a 10 start-up-uri româneşti, în cadrul programului WeAccelerate, un proiect menit să încurajeze digitalizarea antreprenoriatului românesc, derulat în parteneriat cu hub-ul WeLoveDigital. Zece start-up-uri, din cele 121 înscrise în competiţie, au fost selectate, în urma unei analize de business minuţioase, pentru a primi, fiecare, finanţare în valoare de 6.000 de euro şi beneficii constând în spaţiu de lucru subvenţionat, 60 de ore de mentorat, consultanţă în domeniul promovării online şi campanii de promovare online gratuite, pe o perioadă de şase luni. Cele 10 start-up-uri selectate vor intra din februarie până în august 2019 în perioada de incubare, pe parcursul căreia vor beneficia de mentorat din partea celor 6 mentori implicaţi în program.
 
Telekom Romania reiterează angajamentul său de a demara astfel de proiecte la fiecare nou prag comercial atins şi anunţă continuarea seriei iniţiativelor de susţinere a mediului de business românesc sub umbrela E NORMAL.
 
Pornind de la convingerea că e normal în 2018 ca antreprenorii să nu îşi mai facă griji in privinţa costurilor de telecomunicaţii, să aibă acces nelimitat la trafic de date 4G, să nu mai fie constrânşi de perioada minimă contractuală şi de taxa de reziliere, aşa cum este normal şi să fie încurajaţi şi sprijiniţi prin programe precum “WeAccelerate”, “Guerilla Camp” şi “Game Changers”, Telekom Romania continuă seria iniţiativelor de susţinere a mediului de business autohton sub umbrela E NORMAL:
 
Prin campania “We Care”, Telekom Romania redefineşte noua normalitate în relaţia cu clienţii săi şi îşi afirmă dorinţa de a asculta nevoile şi problemele reale cu care se confruntă aceştia, într-un cadru informal şi autentic, aşa cum e normal şi să ofere disponibilitate pentru rezolvarea tuturor solicitărilor acestora, prin intermediul call center-ului deschis 24/7. 
 
În acelaşi mod, Telekom Romania consideră că este normal să contribuie la creşterea calităţii viitoarelor resurse umane pentru angajatori şi susține digitalizarea şcolilor româneşti, pentru a facilita accesul la informaţie şi cunoaştere. Astfel, Telekom Romania donează tablete echipate cu platforma de management educațional Adservio unui număr de 100 de şcoli din România care se confruntă cu provocări legate de dotarea cu instrumente digitale de învăţare. 
 
Pentru Telekom e normal să susţină digitalizarea business-urilor pentru a se putea dezvolta pe mai departe. Noi iniţiative cu acest obiectiv vor fi anunţate anul viitor.