.

„Like a Bosch” este sloganul noii campanii globale de imagine pe care furnizorul de tehnologie și servicii a lansat-o în cadrul CES, cel mai mare târg de produse electronice din lume, pe 7 ianuarie 2019 în Las Vegas. Mesajul pe care această campanie dorește să îl transmită este faptul că Bosch este cel mai mare furnizor de produse și soluții conectate. Punctul central al campaniei este un videoclip hip-hop în care protagonistul este un priceput utilizator al IoT. Bosch intră într-o nouă dimensiune prin campania sa „Like a Bosch”; abordarea și tonul semnificativ diferite marchează un nou pas pentru compania fondată în 1886. Campania pleacă de la o serie de videoclipuri și meme-uri pe tema „like a boss”, care au ajuns virale pe internet, atrăgând zeci de milioane de click-uri. Aceste videoclipuri prezintă oameni obișnuiți care realizează cascadorii bizare, execută acțiuni sportive impresionante sau care ies din situații neplăcute cu o precizie tehnică incredibilă. 
 
Campania corporativă „Like a Bosch” schimbă câteva litere pentru a da un suflu proaspăt acestui fenomen online. Protagonistul videoclipului Bosch este un tânăr mereu stăpân pe situație datorită soluțiilor conectate oferite de Bosch. Cu smartphone-ul în mână, acesta comandă autovehiculul, mașina de tuns iarba sau aparatul de cafea într-un mod inteligent, modern și încrezător – controlează totul „like a Bosch”.
 
Generarea unei mișcări IoT virale
 
„Am preluat un fenomen care creează senzație la nivel global în mediul online și l-am reinterpretat adăugându-i o notă de umor”, precizează Boris Dolkhani, directorul departamentului Managementul mărcii Bosch. „În ceea ce privește internetul lucrurilor, toate drumurile duc la Bosch. Acesta este mesajul clar al campaniei”. Compania urmărește să genereze o mișcare IoT virală, distribuind acest mesaj pe toate canalele de comunicare importante, pentru a ajunge la un public cât mai larg. Bosch contează pe cei peste 400.000 de angajați pentru a face cunoscută această campanie prin aprecierea și distribuirea videoclipurilor. Mai târziu în acest an, vor apărea și alte videoclipuri cu produse din cele două domenii IoT, mobilitate conectată şi locuinţe conectate. Campania de imagine creată de Jung von Matt, o agenție de publicitate din Hamburg, Germania, va fi derulată prin intermediul canalelor digitale și rețelelor sociale.
 
O companie în mișcare
 
Bosch continuă să își consolideze poziția de companie de top în domeniul IoT şi a vândut 38 de milioane de produse conectate la internet în 2017. În prezent, 20 de procente din cei aproximativ 27.000 de dezvoltatori de software angajaţi la Bosch se concentrează exclusiv pe domeniul pe IoT. Bosch se așteaptă ca piața globală a IoT să crească cu 35 de procente pe an și să atingă un volum anual de 250 de miliarde de dolari americani până în 2020. Aceste perspective au determinat compania să urmărească obiective ambițioase, dorind ca toate dispozitivele sale electronice să dispună de conexiune la internet până la acel moment. Mai mult, serviciile pe bază de date vor fi oferite pentru fiecare dispozitiv, inteligența artificială jucând un rol important din acest punct de vedere.