.

Firmă de consultanţă Frost & Sullivan a onorat Bosch Service Solutions cu distincția Technology Leadership Award pentru cele mai bune practici în domeniul BPO (Business Process Outsourcing) în Europa. În particular, Frost & Sullivan a apreciat utilizarea soluţiei inovatoare de Automatizare Robotizată a Proceselor și Inteligenţa Artificială a companiei în automatizarea globală. Acestea nu numai că sunt implementate la Bosch Service Solutions, dar sunt și parte a strategiei companiei. Prin optimizarea proceselor complexe ale diviziei Bosch, se vor produce efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor. Două din criteriile de evaluare ale Frost & Sullivan pentru acordarea distincţiei au fost gradul de utilizare a soluţiei și impactul asupra succesului companiei.
 
Analistul Stephen Loynd de la Frost & Sullivan menționează că "Bosch Service Solutions oferă clienţilor săi concepte și metode care urmăresc să îmbunătăţească întregul lanţ de servicii, unde automatizarea este o parte cheie a soluţiei. Şi, în loc de implementarea individuală a acestor etape ca măsuri necesare, Bosch le integrează end-to-end. Ceea ce are ca rezultat un set de soluţii raţionale." În plus, Irfan Ali, șeful diviziei Robotic Process Automation la Bosch Service Solutions, a declarat la primirea premiului: "Suntem încântaţi să primim această distincţie prestigioasă. Întotdeauna ne uităm la automatizare din perspectiva rezultatului global. Luăm în considerare obiectivele şi fluxurile de valoare ale proceselor. Pe baza lor, reproiectăm și revizuim procesele și creăm o soluţie de automatizare complexă." 
 
RPA – un pas important către transformarea digitală
 
Distincția Technology Leadership Award este testamentul pentru abordarea integrativă şi orientată spre viitor adoptată de Bosch Service Solutions în implementarea etapelor de automatizare în serviciile pentru clienţi şi procesele de afaceri. Bosch nu consideră automatizarea drept o ameninţare pentru afaceri, ci, mai degrabă, un element cheie al competitivităţii în viitor. Divizia companiei nu este preocupată de utilizarea tehnologiei ca modalitate de a înlocui angajaţii. Dimpotrivă, scopul automatizării este crearea unei combinaţii ideale între resurse umane şi tehologie. Obiectivul este îmbunătăţirea experienţei clienţilor, creşterea satisfacţiei angajaţilor, crearea unor noi modele de afaceri. Utilizarea RPA eliberează angajaţii de operaţiuni de rutină, generatoare de erori, pentru ca ei să se poată concentra pe cele mai solicitante.
 
Inteligenta Artificială îmbunătățește serviciile
 
Bosch Service Solutions utilizează, de asemenea, aplicaţii de Inteligenţă Artificială (AI) precum recunoaşterea tiparelor şi machine learning. Acestea facilitează identificarea preocupărilor clienţilor în timpul interacţiunii cu un consilier și pot, de asemenea, să fie utilizate şi pentru informaţii nesolicitate, dar în directă legătură cu nevoile lor. Acest lucru îi permite angajatului să se concentreze pe client și să abordeze cerinţele acestuia în mod empatic. Asftel, gradul de satisfacție va fi mai mare de ambele părţi. 
 
Verdictul juriului: câştigătorul ne-a convins pe toţi 
 
Leaderii în tehnologie sunt companii care promovează dezvoltarea şi introducerea cu succes a soluţiilor high-tech pentru probleme cheie ale sectorului, astfel modelând activ viitorul industriei. Analiştii independenţi de la Frost & Sullivan evaluează soluţiile candidaţilor şi iau în considerare influenţele tehnologice, precum și impactul asupra afacerii. Criteriile au inclus angajamentul pentru inovaţie şi creativitate, precum și eficienţa operaţională, achiziţia de clienţi și potenţialul de creştere. Alt criteriu important a fost impactul asupra angajaţilor și clienţilor. 
 
Distincția va fi acordată la Londra în primăvara anului 2019.