.

Din 15 martie România liberă, cel mai longeviv cotidian românesc, se relansează propunând cititorilor un design modern, dinamic și atractiv, ce asimilează perfect tradiția și credibilitatea celor 133 de ani de istorie. Designul poartă amprenta lui Mario Garcia, expertul nr.1 în lume în design de presă, care a creat concepte de succes pentru peste 500 de ziare și website-uri din întreaga lume, printre care: The Wall Street Journal, La Tribune, DeMorgen, Miami Herald, Handelsblatt, Die Zeit, The Hindu și multe altele.

România liberă își propune să fie mai aproape de cititori, dezvoltând subiecte inspirate de stilul și ritmul de viață actual, cu profunzimi în planul socio-cultural și în evenimentele importante din existența românilor. Rubricile de lifestyle, educație, cultură, sport, familie sau sănătate vor condimenta noul concept editorial, alăturându-se subiectelor ce fac parte din tradiția cotidianului: investigații, știri politice și economice, opinii, interviuri.

De luni până vineri, suplimentele RL abordează subiecte și teme surprinzătoare, răspund nevoilor de formare și informare ale publicului cititor, prezintă sfaturi, alternative și soluții.

Campania dedicată promovării imaginii noului cotidian România liberă, în valoare de peste 2,5 mil. euro va atinge toate mediile de comunicare și pune accent pe prospețimea, dinamismul și complexitatea publicației, pe care cititorii o pot găsi de luni, 15 martie, la toate chioșcurile de presă din țară, precum și gratuit, în cafenelele business, hoteluri și marile centre de afaceri.

România liberă este parte a grupului Medien Holding - joint venture The Nova Group și Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ). Medien Holding este acționar principal în societatea "R", al cărei portofoliul include cotidianul România liberă și www.romanialibera.ro, tipografia United Print, Hiparion Magazines, Grupul Român de Presă și CMP, agenția de comunicare și branding.