.

Candy Crush Saga, popularul joc creat și dezvoltat de studioul de jocuri King, va dispune de o emisiune concurs ce va fi difuzată de CBS. Pentru show-ul CANDY CRUSH, CBS, Lionsgate și King își vor uni forțele în cadrul noului format, creat și produs de Matt Kunitz, care va fi distribuit local, în Statele Unite, de către CBS Television Distribution și internațional de către Lionsgate. „Franciza Candy Crush a fost îndrăgită de jucători de pe întreaga planetă, așa că este foarte palpitant pentru noi să lucrăm cu Matt și echipa sa ca să transpunem provocarea și divertismentul Candy Crush în format de televiziune. Sperăm că jucătorii noștri vor fi distrați de emisiune concurs, care se anunță una plină de provocări și de energie”, precizează Sebastian Knutsson, Cheif Creative Officer King și Producător Executiv CANDY CRUSH.
 
În jocul Candy Crush Saga, jucătorii potrivesc bomboane colorate în combinații de câte minim trei pentru a câștiga puncte, învingând obstacole și progresând prin mai mult de 2000 de niveluri. Candy Crush Saga și al doilea titlul din sagă, Candy Crush Soda Saga, sunt două dintre cele mai populare jocuri pentru mobil din Statele Unite, fiind prezente constant în top 10 cele mai populare jocuri din magazinele platformelor mobile. La nivel global, sunt jucate, în medie, aproximativ 18 miliarde de runde în fiecare lună.*
 
În emisiunea concurs cu același nume, jocul care a devenit un fenomen international prinde viață: echipe de câte doi oameni își folosesc inteligența și agilitatea pentru a concura pe-o planșă interactivă de joc care dispune de tehnologie de ultimă generație, scopul fiind acela de a cuceri CANDY CRUSH și a fi încoronați campioni. Gazda emisiunii va fi anunțată până la finalul anului.
 
 „Suntem mari fani ai Candy Crush și, asemenea multor altora, suntem familiari cu senzația de exaltare pe care o trăiești atunci când reușești să treci la următorul nivel al jocului”, a declarat Glenn Geller, Președintele CBS Entertainment. „Suntem entuziasmați să lucrăm cu Lionsgate și King pentru a adapta unul dintre cele mai populare și antrenante francize de joc din lume pentru televiziune pentru ca mai apoi fiecare fan să poată face din emisiune o experiență pe care să o încerce fie chiar în cadrul acesteia, fie din confortul canapelei alături de cei dragi.”
 
„Franciza Candy Crush se mulează perfect pe conceptul emisiunilor concurs grandioase, care implică multă activitate fizică, și pe care iubesc să le produc, iar CBS este gazda perfectă pentru aceasta”, precizează producătorul executiv Matt Kunitz (care a mai produs emisiuni precum Wipeout sau Fear Factor). „Din perspectiva jucătorului de Candy Crush Saga, sunt entuziasmat să pot aduce aceeași acțiune și coloristică uimitoare și în imensa Candy Crush Arena din emisunea noastră.”
 
CANDY CRUSH va fi produs de Pulse Creative în colaborare cu Lionsgate Televizion, King Ltd. și CBS Television Studios. Matt Kunitz, Peter Levin, Russell Binder, Nicki Sheard, Brand VP în cadrul King și Sebastian Knutsson vor fi producători executivi ai emisiunii. Sebastian Knutsson este Chief Creative Officer în cadrul King și unul dintre fondatorii companiei. El este, de asemenea, cel care a creat Candy Crush Saga.
 
*Datele sunt rezultatele jocului Candy Crush Saga contorizate până în septembrie 2016
 
Despre King
 
King Digital Entertainment plc este unul dintre liderii segmentului de jocuri destinate platformelor mobile. Compania are o rețea care a înregistrat 330 de milioane de utilizatori unici pe lună în al treilea semestru al anului 2015. King oferă peste 200 de jocuri în peste 200 de țări atât prin intermediul platformelor king.com și royalgames.com, cât și prin platforma socială Facebook împreună cu cele mobile precum Apple App Store, Google Play Store și Amazon Appstore. Compania deține studiouri în orașe precum: Stockholm, Malmö, Londra, Barcelona, Berlin, Singapore și Seattle, alături de birouri în San Francisco, Malta, Seoul, Tokyo, Shanghai și București.