.

Orange a anuntat luni deschiderea oficiala a celui de-al 25-lea Orange shop in orasul Bistrita, Piata Centrala nr.8.

Festivitatea de deschidere are loc in prezenta reprezentantilor autoritatilor locale, ai comunitatii oamenilor de afaceri din Bistrita, ai presei locale si reprezentantilor comitetului executiv al Orange Romania.

Prin deschiderea Orange shop-ului de la Bistrita, compania continua strategia de extindere a retelei proprii de distributie. Din totalul de 25 de magazine, 12 sunt situate in zona Transilvania, valoarea investitiilor in magazinele proprii din aceasta regiune depasind 3 milioane de dolari.

Noul magazin din Bistrita beneficiaza de un design prietenos si original si de un personal profesionist, pregatit sa ofere consiliere de calitate in alegerea  solutiilor de comunicare si sa raspunda tuturor cerintelor si exigentelor clientilor de aici. In Orange shop locuitorii orasului Bistrita pot obtine informatii despre produsele si serviciile Orange si au la dispozitie o oferta bogata de telefoane la cele mai bune preturi. Vizitatorii pot asista la demonstratii ale serviciilor Orange, iar un Phone Expert este la dispozitia clientilor pentru familiarizarea acestora cu functiile telefoanelor, ofera asistenta la setarea si conectarea telefoanelor mobile la laptop. De asemenea, clientii Orange pot plati la casieria din magazin factura Orange si pot folosi punctele Orange Thank You pentru plata serviciilor Orange sau pentru a cumpara telefoane la preturi speciale, accesorii GSM, cartele PrePay si materiale promotionale Orange.

'Magazinul din Bistrita este o investitie importanta, ce aduce beneficii comunitatii locale prin crearea de noi oportunitati de munca si oferirea de servicii de o inalta calitate. Dorim sa venim cat mai aproape de clienti si sa le oferim solutii de comunicare care sa le simplifice viata. Aceasta inaugurare se inscrie in obiectivele companiei pentru anul in curs care vizeaza extinderea lantului de magazine proprii si continuarea investitiilor realizate de Orange in zona Transilvaniei.' a spus Thierry Millet '“ Director Comercial Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 6,22 milioane de clienti si este parte a Grupului Orange una din cele mai mari companii de comunicatii din lume fiind prezenta in 17 tari.

La sfarsitul celui de-al treilea trimestru in 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 617 milioane EUR si 6.22 milioane clienti, inregistrand cea mai mare crestere a unui operator din Romania ca baza de abonati si venituri. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat cea mai larga retea de magazine proprii a unui operator din Romania, care cuprinde pana acum 24 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, SMS, MMS, WAP, e-mail, GPRS, EDGE, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil,  incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si peformante excelente in asistenta oferita clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.