Lucrarea este gândită în nouă părți, împărțite astfel: psihologia cumpărătorului; studii strategice; studii de evaluare a produsului; cercetarea prețului; cercetarea distribuției; cercetarea publicității; cercetarea opiniei publice; internetul și cercetarea de marketing; ghid simplu de eșantionare și analiză statistică.
Autorul, Petre Datculescu, este de profesie psiholog și doctor în psihologie al Universității din București. În 1999, el a creat institutul IRSOP, un institut privat, specializat în cercetarea de marketing și în sondarea opiniei publice. Pentru detalii, puteți vizita website-ul www.brandbuilders.ro.
- • 5G
- • SmartCity
- • Strategii şi politici
- • ABCdar European
- • MWC 2015
- • MWC 2016
- • MWC 2017
- • MWC 2018
- • MWC 2019
- • Operatori
- • Furnizori
- • eBanking
- • Biblioteca Digitală
- • New Media
- • Educatie
- • Tehnopolis