.

Cifra de afaceri a Orange România a crescut, în primele 6 luni ale anului, la 190 milioane euro, comparativ cu cele 182 milioane euro înregistrate la sfârșitul primului semestru din 2001. Numărul clienților Orange România era, la sfârșitul lunii iunie, de 1.857.000 de persoane, față de 1.381.000 de utilizatori înregistrați în iunie anul trecut. În schimb, veniturile anuale medii per utilizator s-au redus de la 298 euro în iunie 2001 la 239 euro.
Orange România a realizat, în primul trimestru al anului 2002, o cifră de afaceri de 91 milioane euro, depășind cele 85 milioane euro înregistrați în perioada corespunzătoare a anului trecut.
La sfârșitul trimestrului 1, operatorul avea 1,7 milioane de utilizatori, față de 1,3 milioane de persoane la 31 martie 2001. Pentru acest an, conducerea companiei estimează la 2,1 milioane numărul de clienți. MobilRom a devenit Orange România la 5 aprilie 2002. 'žOperațiunile Orange din Slovacia, din România, din Coasta de Fildeș și Camerun au fost redenumite cu succes, procesul bucurându-se de un enorm interes local și de rezultate pozitive imediate', se arată într-un comunicat al Orange. De asemenea, Orange mai precizează că operațiunea de redenumire i-a adus, în Franța, o majorare a cotei de piață de la 48,1% în anul anterior schimbării numelui la 57,6% în anul următor.
Cifra de afaceri a companiei Orange a avansat cu 13,8% în primul semestru al acestui an, la 8,1 miliarde euro, în timp ce baza sa de clienți a progresat cu 2,1 milioane de noi utilizatori (16,6%), la 41,4 milioane de clienți pe perioada ultimelor 12 luni.
Din valoarea totală a cifrei de afaceri, 3,4 miliarde euro au reprezentat veniturile din exploatarea rețelei GSM din Franța, alte 2,6 miliarde euro au fost veniturile operaționale din Marea Britanie, iar alte 1,5 miliarde euro veniturile din restul lumii.
Diferența până la suma de 8,1 miliarde euro constituie venituri realizate din vânzarea de echipamente.