.

În perioada 9-12 februarie 2004 în insulele Hawaii a avut loc întâlnirea anuală a Partenerilor CISCO SYSTEMS din întreaga lume. Cele mai mari nume din business-ul de comunicații mondial au fost prezente aici: IBM, HP, British Telecom, Deutsche Telecom etc.
Din România, singurele companii care au participat au fost OMNILOGIC și DATANET SYSTEMS. Ca orice manifestare de amploare, aceasta a demarat cu o prezentare a CEO & President CISCO SYSTEMS '“ dl. John Chambers care a încercat, ca de obicei, să facă o radiografie a business-lui mondial în comunicații. Acesta a prezentat poziția și strategia CISCO SYSTEMS în perioada dificilă prin care trece industria de IT&C.
Tema principală în jurul căreia a gravitat întregul eveniment a fost: HUNTING-GROWING-ADAPTING adică 'vânătoarea după oportunitățile de business' care trebuie să fie motorul 'creșterii', iar acest lucru nu se face în mod standard, ci 'adaptându-te' nevoilor clienților. Aceste trei direcții sunt elementele considerate generatoare de sucess. Dacă vorbim despre modalitatea de a 'crește (growing)' pârghia principală este productivitatea. O altă idee centrală pe care s-a bazat meeting-ul o reprezintă oportunitățile din piața de SMB și dorința expresă a firmei CISCO de a dezvolta acest segment prin intermediul partenerilor și parteneriatelor. Tehnologia este într-o continuă adaptare a nevoilor clienților, iar CISCO își conturează modelul de business în funcție de necesitățile clienților. Noțiunea de soluție 'end to end' este o oportunitate pe care CISCO o supune atenției partenerilor și implicit a pieței pe care ei activează. Ca o concluzie la manifestarea anuală CISCO SYSTEMS se poate spune că cel mai mare furnizor de soluții în comunicații și-a probat orientarea pe dezvoltarea relațiilor cu partenerii, cu accent pe nevoile clienților, pe dezvoltarea tehnologiei și a produselor specializate care pot acoperi intregal o soluție.