.

Începând cu luna mai, clienții RCS & RDS, utilizatori ai unui serviciu de internet, pot opta pentru primirea online a facturii, în locul celei pe hârtie. Serviciul se numește "F@ctura mea Digi" și aduce beneficii suplimentare abonaților care îl activează, comparativ cu factura în format print. Factura online poate fi primită de abonat pe e-mail sau poate fi vizualizată în contul său de client de pe site-ul companiei, www.rcs-rds.ro (https://digicare.rcs-rds.ro). În cazul în care nu are un cont de client, abonatul și-l poate creea pe baza numărului de contract și a CNP-ului său. Clientul primește factura imediat ce a fost emisă, o poate salva pe PC, pe laptop și o poate vizualiza oricând dorește. Pentru abonații serviciilor de telefonie fixă și mobilă, Digi Tel și Digi Mobil, "F@ctura mea Digi" cuprinde și desfășurătorul tuturor convorbirilor telefonice. Un avantaj suplimentar al facturii online este accesul 24 din 24 la informațiile din factură. În cazul în care clientul optează să vizualizeze factura în contul de client, el este notificat pe e-mail de fiecare dată când i se emite factura.

 

Serviciul "F@ctura mea Digi" este disponibil atât pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice și poate fi activat prin oricare dintre următoarele modalități:

 

•în contul de client, Contul meu Digi, de pe site-ul companiei

 

•telefonic, la 03xx.400.414 (xx reprezintă prefixul județului de apelare) – de către persoanele fizice și la 031.400.6500 – de către persoanele juridice

 

•în punctele de prezență RCS & RDS.

 

Pentru activarea F@cturii Digi în contul de client de pe site-ul companiei, nu sunt necesare date suplimentare (în afară de cele necesare creării contului, în cazul în care abonatul nu are cont -număr contract, CNP, nume, prenume). În Contul Digi, clientul beneficiază suplimentar de posibilitatea de a plăti factura direct, cu card Visa sau Mastercard, modalitate de plată care îi asigură confirmarea imediată a plății (maxim 30 minute). De asemenea, utilizatorul contului Digi poate folosi serviciul Direct Debit (factură recurentă), prin care își poate seta plata automată lunară a facturii.

 

Activarea F@cturii Digi prin telefon sau în punctele de prezență ale RCS & RDS, poate fi făcută doar de către titularul de contract, pe baza datelor sale personale de identificare (CNP) și a ID-ului de client.

 

Informații suplimentare despre "F@ctura mea Digi" sunt disponibile la http://www.rcs-rds.ro/asistenta/modalitati-de-plata-factura, la numărul de telefon 03xx.400.414 (xx reprezintă prefixul județului de apelare) sau în punctele de prezență RCS & RDS.

 

RCS & RDS este unul din cei mai importanți operatori din regiune, furnizând servicii de telecomunicații în Romania, Ungaria, Cehia, Slovacia, Croația, Serbia, Spania și Italia. Compania și-a dezvoltat propria infrastructură de telecomunicații pe suport de fibră optică și acoperă cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixă și mobilă peste 200 orașe din țară. RCS & RDS este lider pe piața din România în furnizarea serviciilor de internet și de televiziune prin cablu și satelit și este cel mai mare furnizor alternativ de servicii de telefonie fixă. De asemenea, RCS & RDS este singura companie de telecomunicații din România care oferă pachete complete cu 4 servicii: televiziune prin cablu sau satelit Digi TV, internet de mare viteză Digi Net, telefonie fixă Digi Tel și telefonie mobilă Digi Mobil. Pentru toate pachetele de servicii, compania practică cele mai accesibile tarife de pe piață. www.rcs-rds.ro