.

Ziua de Black Friday a adus 9,5 milioane de vizite pe site-ul eMAG și produse comandate în valoare de 460 de milioane lei, reprezentând o creștere de 28% raportată la ediția de anul trecut. „De Black Friday, comerțul online depășește comerțul tradițional, iar ediția din acest an ne-a întrecut așteptările din punctul de vedere al vânzărilor. Creșterea încrederii în comerțul online și în eMAG este rezultatul serviciilor îmbunătățite constant, al transparenței aduse de mediul online, al diversității de produse ce pot fi cumpărate și al prețurilor mai bune față de retailul tradițional. Acestea sunt cele patru direcții pe care, la eMAG, ne concentrăm pentru a face comerțul online accesibil oricui”, precizează Iulian Stanciu (foto), CEO eMAG.  
 
Pe lângă produsele electronice, IT și electrocasnice, românii au cumpărat și produse de sezon, precum: freze de zăpadă, lopeți, anvelope de iarnă, aeroterme, ghete și bocanci, dar și tigăi, mingi, detergent, instalații de brad sau jucării.
 
Plățile online cu cardul 
 
34% dintre comenzi au fost plătite online cu un card bancar, iar procentul este pe un trend ascendent, confirmând încrederea tot mai mare pe care românii o au în această metodă de plată simplă, sigură și rapidă.
 
Pe data de 16 noiembrie, produse în valoare de 6.300.000 de lei au fost achitate prin intermediul cardului de cumpărături eMAG-Raiffeisen, iar în ziua de Black Friday peste 5.000 de oameni au solicitat emiterea unui card de cumpărături eMAG-Raiffeisen. 
 
O varietate de opțiuni, produse 
 
52.200 de televizoare
 
19.500 de laptopuri
 
49.300 de telefoane 
 
113.000 de electrocasnice mici
 
17.700 de frigidere
 
De Black Friday românii au cumpărat de la eMAG și...
 
Aparate aerosoli- 1.700 de bucăți
Saltele- 5.700 de bucăți
Ghete și bocanci- 6.800 de perechi
Smartwatch-uri și brățări de fitness- 6.000 de bucăți
Parfumuri- 30.000 de bucăți
Grătare (electric sau tradițional)- 2.500 de bucăți
Șeminee- 490 de bucăți
Aeroterme și calorifere- 2.600 de bucăți
Căști si boxe portabile- 10.200 de bucăți
Lopeți pentru zăpadă- 150 de bucăți
Icoane- 22 de bucăți și 3 seturi care conțin 82 de icoane
Mingi- 630 de bucăți
Jucării - 46.400 de bucăți
Instalații de brad și globuri- 9.500 de seturi
Anvelope- 49.000 de bucăți
Cutii portbagaje- 70 de bucăți
Freze de zăpadă- 200 de bucăți
Scutece- 7.900.000 de bucăți
Tigăi și oale (inclusiv seturi)- 12.500 de bucăți
Cabluri (HDMI, încărcătoare, alte cabluri)- 4.200 de bucăți
Espressoare- 9.600 de bucăți
Aspiratoare robot automate- 1.300 de bucăți
Aeroterme și calorifere- 1.200 de bucăți
Detergent- 192 de tone
Generatoare de curent- 590 de bucăți
 
Cea mai complexă comandă a avut 26 de produse și a inclus, printre altele: televizor, mașină de spălat, aspirator, articole și sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea
 
Produsele comandate cel mai rapid: 
 
Consola Microsoft Xbox One Slim 1TB, 500 de bucăți în 39 de secunde 
 
Telefon mobil Apple iPhone X, 64GB, 4G, Space Grey, 500 de bucăți în 43 de secunde 
 
Anvelope de iarnă Tigar WINTER 195/65R15 91H, 800 de bucăți în 44 de secunde 
 
Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate SU650, 240GB, 500 de bucăți în 53 secunde 
 
Telefon mobil Samsung Galaxy S8, 64GB, 1.000 de bucăți în 64 secunde 
 
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider cu prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani. 
 
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și „Plata cu un click”, cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.