.

Connex oferă abonaților săi mail2sms - un nou serviciu care permite trimiterea de mesaje text din Microsoft Outlook pe telefonul mobil. Utilizatorul poate trimite mesaje text de cel mult 480 de caractere, la o listă de distribuție de până la 100 de destinații, și la cerere, chiar mai mult. Mesajele trimise prin serviciul mail2sms sunt taxate la aceleași tarife cu SMS-urile: 0,07 USD pentru un mesaj trimis în rețelele naționale și 0,15 USD pentru un mesaj trimis către destinațiile internaționale. Pentru a folosi acest serviciu, abonații Connex vor putea să descarce gratuit un program special, direct de pe site-ul Connex, la www.connex.ro/mail2sms. După instalarea acestui soft, abonații Connex pot să utilizeze serviciul folosind opțiunea 'New SMS', din Microsoft Outlook. Cu ajutorul serviciului mail2sms, utilizatorul are posibilitatea să primească, pe telefonul mobil, și notificări SMS pentru întâlnirile și e-mailurile cu prioritate maximă din Microsoft Outlook. 'Mail2sms este un serviciu inovator care satisface nevoile specifice de comunicații ale clienților Connex în ceea ce privește mobilitatea, '˜time management-ul'™ și controlul costurilor. Mail2sms este un mijloc eficient pentru cei care vor să trimită mesaje text rapid, direct de pe computer, către un număr mare de utilizatori de telefonie mobilă. Prin oferirea gratuită a soft-ului, Connex dorește să pună la dispoziția unui număr cât mai mare de clienți noul serviciu', declară Michael Foley, Vice Președinte Marketing la Connex.

Plăți de pe mobil la Raiffeisen Bank
Connex și Raiffeisen Bank au lansat la sfârșitul lunii iulie un serviciu unic ce oferă utilizatorilor Connex posibilitatea de a plăti factura Connex și de a reîncărca creditul cartelei pre-plătite, direct de pe telefonul mobil. Acest serviciu este deocamdată disponibil clienților Connex ce au un cont la Raiffeisen Bank.
Cu myBanking informațiile financiare privind contul bancar, plățile de facturi, reîncărcările de cartele telefonice, se pot face simplu, din meniul telefonului. Puteți de acum plăti facturi, reîncărca cartela telefonică, ceea ce vă aduce confort și economie de timp. Operațiunile bancare le puteți face acum oriunde și oricând. Pentru a utiliza acest serviciu sunt necesare un SIM pe care se găsește aplicația myBanking și un telefon compatibil și cel puțin un cont curent la Raiffeisen Bank. După semnarea unui contract între beneficiar și bancă vor fi disponibile următoarele servicii: Info - informații de cont; SoldCont - informațiile furnizate sunt diferite în funcție de tipul contului (curent, de depozit, sau de credit); MiniExtras - informații referitoare la ultimele 5 tranzacții dintr-un cont: debitări '“ creditări - toate - ultimele 5 tranzacții din cont, indiferent că sunt debitări sau creditări; Setări/ Notificări - adăugare notificări - debitări, creditări, rata dobânzii, scădere sold, rată credit, creștere sold, modificare sold '“ listare notificări - anulare notificări - debitări, creditări, rata dobânzii, scădere sold, rată credit, creștere sold, modificare sold; Curs valutar; Convertor valutar; Reîncărcare cartele telefonice preplătite Connex GO! și Kamarad; Plăți facturi '“ se poate plăti atât factura personală Connex, cât și factura Connex a prietenilor sau a firmei. Se tarifează cu 0,15 USD (fără TVA) mesajul primit cu informația cerută - abonament lunar: 0.5 USD pentru persoane fizice, 1 USD pentru persoane juridice.