.

Connex Vodafone a anunțat pe 24 ianuarie  că a adăugat 602.832 clienți în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2005, numărul total de clienți (6.131.839) marcând o creștere de 25% în ultimul an. Veniturile din servicii au crescut în ultimul trimestru al anului 2005 cu 38%, față de același trimestru al anului anterior.
Operatorul a anunțat în premieră și cifrele 3G: numărul clienților 3G în rețeaua Connex Vodafone era de 97.322 la data de 31 decembrie 2005, de aproape 10 ori peste estimările inițiale, de la lansarea serviciilor 3G în aprilie 2005. Conform unor declarații făcute la jumătatea anului trecut, un client 3G de la Connex Vodafone folosește în medie de 3-5 ori mai mult serviciile mobile decât un abonat GSM, iar un abonat de 3-5 ori mai mult decât un client nou preplătit. La 31 decembrie 2005, clienții serviciilor pe bază de abonament reprezentau 36% din baza totală de clienți a Connex Vodafone. Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut cu 10%, atingând valoarea de 15,4 USD în trimestrul încheiat la 31 decembrie, față de 14 USD în aceeași perioadă a anului 2004.

Primul telecentru Connex Vodafone
Pe 1 februarie 2006, Connex Vodafone a anunțat deschiderea primului telecentru din programul 'Serviciul Universal' la Borlova-Turnu Ruieni, județul Caraș Severin. Telecentrul este dotat cu telefoane, computere, echipamente multifuncționale (imprimantă, fax, copiator) și mobilă de birou. Connex Vodafone oferă un pachet complet de servicii de voce, date și fax, la tarife avantajoase, permițându-le locuitorilor să primească și să efectueze apeluri naționale și internaționale, să acceseze pagini de Internet, să trimită și să primească faxuri și să trimită mesaje scrise naționale, folosind serviciul Web2SMS. Pentru apeluri de urgență, locuitorii au acces permanent și gratuit la numărul național 112, printr-un telefon amplasat în exteriorul telecentrului. În plus, autoritățile locale vor putea să-și găzduiască pagini web pe serverele companiei și să primească suportul necesar pentru construirea acestora. Până la sfârșitul lunii aprilie, operatorul va deschide în total 11 telecentre.

De sărbători, peste 51 de milioane SMS-uri în rețeaua Connex
În zilele de Crăciun și de Revelion (24, 25, 26 decembrie și 31 decembrie 2005, 1- 2 ianuarie 2006) au fost transmise 51 mil. de SMS-uri prin rețeaua Connex Vodafone, de peste 2,5 ori mai multe decât în zilele similare din 2004/2005, potrivit datelor furnizate de operator. Numărul SMS-urilor transmise de abonații Connex, numai în zilele de 24, 25 și 26 decembrie 2005, a depășit cu 103% pe cel înregistrat în 2004, a precizat grupul Connex Vodafone. În privința traficului de voce, în zilele de 31 decembrie 2005 și 1 ianuarie 2006, acesta a înregistrat o creștere de 43,92% față de aceleași zile ale anului 2004 și 2005, iar în zilele de 24 și 25 decembrie 2005, traficul de voce a crescut cu 33,9%, față de aceeași perioadă a anului 2004.

Acoperire 3G în 15 orașe
Connex Vodafone a anunțat pe 20 decembrie lansarea serviciilor 3G în Brăila, acesta fiind al 15-lea oraș cu acoperire 3G din România. Viteza mai mare pentru transferul de date, apelurile video și convorbirile telefonice mai avantajoase sunt beneficiile aduse de tehnologia 3G. Clienții serviciilor de afaceri au la dispoziție 3G Mobile Connect Card, ce permite conectarea rapidă la Internet, Intranet și la contul de e-mail al companiei, la viteze de până la 384 kbps. Pentru IMM-uri, 3G Multi Office este o soluție de comunicații ce combină conexiunea broadband permanentă la Internet prin 3G, minute naționale și în grup incluse, precum și echipament special pentru acces simultan la serviciile de voce și date.