.

COSMOTE România anunță lansarea unui portofoliu nou de abonamente care include mai multe minute naționale și internaționale (către rețele de telefonie fixă din Europa și rețele de telefonie fixă și mobilă din Israel, Canada și USA).

 

Noul portofoliu de abonamente se numeste COSMOTE Real Option și este format din nouă planuri tarifare, care includ între 125 – 2,600 de minute naționale și internaționale (către rețele de telefonie fixă din Europa și rețele de telefonie fixă și mobilă din Israel, Canada și USA), precum și până la minute și SMS-uri nelimitate in rețea. Costurile lunare pentru aceste noi planuri variază între 6,72 Euro și până la 137 Euro (fără TVA). Abonamentele din portofoliul anterior, COSMOTE Full Option Plus, pot fi activate până în data de 16 noiembrie.

 

"Prin noul portofoliu de abonamente răspundem cel mai bine nevoilor de comunicare ale clienților noștri, așa cum au fost identificate în cele mai recente studii de piață. Obiectivul nostru este să aducem utilizatorilor și mai multe beneficii, dar să menținem costurile accesibile în același timp. Conform acestui angajament, am reușit să păstrăm aceleași prețuri ca înainte pentru majoritatea noilor abonamente, oferind astfel mai multe beneficii", a declarat Gabriel Ioniță, Senior Product & Services Development Manager, COSMOTE România.

 

Clienții care doresc să își porteze numerele în rețeaua COSMOTE vor beneficia de o ofertă specială. Astfel, cei care se abonează pe 2 ani vor primi în primul an bonusuri lunare constând în minute naționale și internaționale, precum și minute și SMS-uri în rețea. Prin intermediul acestor bonusuri, utilizatorii mai pot primi între 100 și 1,000 de minute naționale și internaționale și până la 1,500 de minute și SMS-uri în rețea, în funcție de planul tarifar ales. În plus, clienții care nu doresc să beneficieze de telefonul mobil inlcus în oferta pentru un nou abonament, pot primi și mai multe minute naționale, al căror număr variază în funcție de planul tarifar ales.

 

Lansarea noului portofoliu de abonamente este promovată prin intermediul unei campanii de comunicare integrată.