.

 

Revista COMUNIC@ȚII Mobile a acordat pe 7 decembrie 2006 companiei Cosmote România Premiul "CAMPANIA DE MARKETING A ANULUI 2006", pentru  inovația ofertelor lansate pe piață ce includ minute gratuite oferite în rețea și pentru alternativa propusă la dezvoltarea pieței telecom din România.

Cosmote România a anunțat pe 14 decembrie că a depășit pragul de 1 mil. clienți. Cu această ocazie, compania Cosmote a acordat norocosului client numărul 1 milion, Alexandru Morar, 1 milion de minute gratuite pe an către orice rețea, pe viață, și un telefon performant.

'Depășirea pragului de 1 mil. clienți în numai un an de activitate în România reprezintă un indicator evident al receptivității pieței față de produsele și serviciile noastre și al încrederii consumatorilor în marca Cosmote. Prețuim, în egală măsură, fiecare client care ne acordă încredere și vom continua să reprezentăm cea mai bună opțiune de pe piața de servicii de telefonie mobilă' declară Nikolaos Tsolas, CEO Cosmote România.

Grupul Cosmote, cu sediul central la Atena, Grecia, înregistrează în prezent peste 10 milioane de clienți în cele 5 țări în care operează și și-a propus să ajungă la 15 milioane de clienți în anul 2009.

Cosmote '“ în așteptarea profitului
Cosmote România a afișat, în primele 9 luni ale anului, pierderi nete de 66,2 mil. euro datorită investițiilor în dezvoltarea rețelei. Operatorul de telefonie mobilă a înregistrat în același interval venituri de 26,5 mil. euro. 'Cosmote estimează că până în 2008 va obține profit în România și are planuri de investiții de peste 500 mil. euro pentru piața românească în următorii 3 ani' declară  Evangelos Martigopoulos, CEO al grupului Cosmote. În ultimul an Cosmote România a investit peste 220 mil. euro și a reușit să-și extindă acoperirea rețelei la aproape 92% din populație și 76% din teritoriu.
Principala țintă a grupului Cosmote este să aibă în 2009 cu 50% mai mulți clienți în sud-estul Europei, mai exact să ajungă la 15 mil. clienți în Grecia, Bulgaria, România, Macedonia și Albania. Numărul clienților Cosmote România a crescut cu 138000 în trimestrul 3 din 2006. Operatorul are în prezent 4,3% din piața de telefonie mobilă care este dominată de Orange România și Vodafone România care au împreună aproape 95% din piața autohtonă de mobilitate.

Un an de Cosmote
Pe 6 decembrie Cosmote România a aniversat primul an în piața de telecomunicații mobile din România. Cosmote a reușit în timp record să își extindă acoperirea rețelei la nivel național la 95% din populație.
Compania și-a consolidat rețeaua de distribuție, ce cuprinde peste 550 de magazine în toată țara. 'Primul an de activitate al Cosmote pe piața din România reprezintă un succes, după cum a fost demonstrat, printre altele, de dezvoltarea și modernizarea rapidă a rețelei, prezența comercială puternică și rezultatele financiare promițătoare. Mulțumită angajamentului și determinării managementului companiei, ca și profesionalismului întregii echipe, Cosmote România a devenit o investiție valoroasă pentru Cosmote Grup. Ca parte a unui Grup care își îndeplinește întotdeauna promisiunile, Cosmote România va contribui în mod semnificativ la obiectivul nostru de a transforma piața de telecomunicații mobile din sud-estul Europei' susține Evangelos Martigopoulos, CEO al Cosmote Grup.