.

 

Brandul COSMOTE Romania a primit cele mai multe distinctii in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor de publicitate EFFIE 2007, care a avut loc saptamana trecuta la Bucuresti.

COSMOTE a primit trei premii EFFIE pentru cele mai eficiente campanii de marketing, care au avut rezultate deosebite in sectorul de telecomunicatii in anul 2006:
- Gold EFFIE, Telecomunicatii '“ Campania COSMOTE 'Acoperire'
- Silver EFFIE, Telecomunicatii '“ Campania COSMOTE 'Singur' pentru Cartela COSMOTE 
- Bronze EFFIE, Promotii '“ Campania COSMOTE '2000 de minute - Revolutia' pentru Cartela COSMOTE 

Cele trei campanii de marketing, elaborate de echipa de Marketing & Comunicare a COSMOTE impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley&Holmes, au fost premiate pentru rezultatele spectaculoase si contributia la cresterea semnificativa a cotei de piata. Cele doua campanii pentru segmentul prepaid, 'Singur' '“ pentru extra optiunea de 300 minute si 300 SMS-uri in retea, si 'Revolutia' '“ pentru extra optiunea de 2.000 de minute in retea, au generat o crestere de peste 600% a noilor activari, in comparatie cu o perioada obisnuita.

De asemenea, campaniile COSMOTE, incepand cu 'Revolutia', au marcat un moment de referinta atat pentru companie din punct de vedere al notorietatii si preferintei brandului, cat si pentru intreaga piata de telecomunicatii mobile din Romania, unde a inovat si impus noi standarde prin introducerea ofertelor relevante si accesibile comunicate intr-un mod direct, onest si aproape de consumator.
Campania integrata 'Acoperirea', prin care COSMOTE a comunicat imbunatatirea semnificativa a acoperirii retelei la nivel national, a contribuit la cresterea cu peste 23 puncte procentuale a perceptiei pozitive in randul consumatorilor, dupa numai 3 luni de difuzare.

'Suntem mandri de intreaga echipa de marketing & comunicare a COSMOTE si de agentia noastra de creatie Cohn&Jansen | Ashley&Holmes pentru devotamentul lor de-a lungul primului an pe piata si pentru ca au reusit sa produca campanii creative, eficiente si relevante pentru consumatori, care au generat rezultate spectaculoase in timp record. De asemenea, dorim sa multumim celor peste 1,2 milioane de clienti pentru ca ne-au acordat increderea lor si au ales brandul COSMOTE, un brand sincer, deschis si intotdeauna aproape de consumator', a declarat Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing & Comunicare, COSMOTE Romania.

Premiile EFFIE sunt acordate ca recunoastere pentru strategii eficiente si idei creative care contribuie la realizarea obiectivelor de marketing, in baza rezultatelor calculate riguros si obiectiv. Pentru mai multe informatii despre Premiile EFFIE, accesati website-ul www.effie.ro.