.

Cosmote a anunțat joi, 6 septembrie 2007, lansarea primei ediții românești a revistei trimestriale Identity Communication (I.C.), o publicație de divertisment și lifestyle dedicată tinerilor.
 
Revista va fi distribuită gratuit prin rețeaua magazinelor Cosmote și ale partenerilor săi, precum și într-o serie de cafenele, baruri și restaurante frecventate de tineri.

Primul număr a revistei va fi disponibil în București, urmând ca distribuția următoarelor ediții să fie extinsă și în principalele orașe din România.

În cele 100 de pagini color, revista I.C. abordează teme de interes pentru tineri, tratând subiecte atât din mediul internațional cât și românesc, de la muzică, film, gadgeturi, până la cele mai noi modele de automobile sau telefoane mobile, evenimente culturale, călătorii sau moduri de a petrece timpul liber. Pe lângă acestea, sunt incluse și materiale pe teme care încearcă să responsabilizeze generațiile tinere asupra problemelor mediului înconjurător.

Prima ediția cuprinde articole despre celebrități internaționale precum Leonardo di Caprio, Jamie Fox, Gwen Stefani, dar și despre modele ale societății românești: Leonard Doroftei și Cristian Mungiu. 

"I.C. este o revistă de calitate, dezvoltată din perspectiva intereselor și necesităților tinerilor de astăzi, care ne aduce mai aproape de noua generație din România. Lansarea ei pe această piață vine ca urmare a succesului publicației în Grecia și în Bulgaria, unde s-a remarcat ca un bun instrument de comunicare cu tinerii", declară Costas Kapetanopoulos, Director de Marketing și Comunicare al Cosmote România.

Proiect al Grupului Cosmote, publicația este editată și realizată sub coordonarea Diviziei de Marketing și Comunicare a Cosmote de către agenția de publicitate McVictor&Hamilton, o agenție cu sediul în Grecia, cu o experiență bogată în domeniul editorial.