.

COSMOTE România a anuntat pe 8 februarie lansarea unui program prin care clienții primesc bani la întreruperea convorbirilor în situații fără semnal COSMOTE. Acest program este prima inițiativă de acest gen de pe piața românească de telecom si se adresează tuturor clienților COSMOTE, abonați și utilizatori de Cartela COSMOTE.

Conform acestui concept, pentru convorbirile întrerupte din motive legate de pierderea semnalului COSMOTE, clienții vor primi 0.0119 Euro per apel întrerupt (TVA inclusă), compania acordând cumulat până la 2.38 Euro pe lună (TVA inclusă) pentru fiecare număr de telefon. Excepție fac apelurile efectuate către numere netaxabile. Evidența cazurilor de întreruperi ale apelurilor va fi ținută în mod automat de sistemele companiei.

În cazul utilizatorilor de Cartela COSMOTE, banii sunt alocați sub formă de credit pentru efectuarea de apeluri naționale sau în rețea, trimiterea de SMS-uri și MMS-uri, activarea de extraopțiuni sau servicii premium.

"Una dintre prioritățile noastre încă de la lansarea pe piață a fost extinderea și îmbunătățirea acoperirii rețelei. Datorită investițiilor asumate în această direcție, COSMOTE oferă astăzi comunicare de calitate tuturor utilizatorilor săi, iar acum le oferă și garanția pentru aceasta. COSMOTE a inovat piața prin produsele și serviciile lansate, prin extinderea rapidă a rețelei și va continua să răspundă la standardele celor mai exigente așteptări. Pentru anul 2009, COSMOTE va continua investițiile în modernizarea și extinderea capacității rețelei, atât în interiorul clădirilor, cât și în afara acestora", a declarat Lampros Iskos, Chief Technical Officer COSMOTE România.