.

 

Pariul lui Zsolt Nagy de relansare a Comorom este câștigat, mai rămâne să dovedească grecii de la Cosmote că ministrul n-a pariat pe calul troian.

Cel de-al treilea operator de telefonie mobilă GSM, Cosmorom, a renăscut pe 6 decembrie din propria cenușă, la doar 5 luni după ce a fost preluat de Grupul Cosmote din Grecia. Și ne arată cât de 'verde' poate fi parafrazând 'verdele' Connex. Cosmote România vrea acum, însă, să dea adevărata lovitură prin practicarea celor mai mici tarife de pe piață. Scopul Cosmote?

Să facă comunicarea mobilă accesibilă tuturor. 'Cosmote se bucură acum de cea mai extinsă prezență pe piața de telefonie mobilă din Sud-Estul Europei, oferind clienților din regiune beneficii clare, servicii de calitate și cel mai bun raport calitate-preț. Angajamentul nostru este de a obține același nivel de satisfacție și de succes și pe piața din România și avem convingerea că românii vor aprecia avantajele comunicării cu Cosmote', susține Evangelos Martigopoulos, directorul general al Cosmote Group.

Printr-o politică simplă și unică de tarifare, fără diferențiere între rețele, Cosmote vrea să devină un serviciu popular. Astfel, prin portofoliul personalizat de servicii, compania aduce cele mai mici pachete tarifare de pe piață pentru serviciile postpaid, oferind în același timp și pachete prepaid avantajoase.

În privința serviciilor postpaid, Cosmote introduce pe piața românească cele mai mici abonamente, ce includ și minute gratuite cu toate celelalte rețele de telefonie. Pentru prima dată în România, abonații se pot bucura de convorbiri gratuite, indiferent de rețea, la cel mai mic abonament lunar, în valoare de 3 euro/lună. Clienții serviciilor postpaid Cosmote pot alterna serviciile de voce cu cele mai mici prețuri de pe piață pentru pachetele SMS.

În privința serviciilor prepaid trebuie remarcată Cartela Cosmote adresată tinerilor. Cu un tarif de 0.16 eurocenți/min, pachetul prepaid Cosmote oferă clienților convorbiri cu până la 47% mai ieftine decât restul operatorilor locali, plus mesaje scrise la tariful de 5 eurocenți/ mesaj. Cartela Cosmote le oferă utilizatorilor cele mai mici tarife de pe piață pentru mesaje scrise, prin intermediul unui pachet special ce include 100 SMS-uri, contra unei taxe lunare de 1,5 euro.

'Împărtășind aceeași viziune corporatistă cu Cosmote Grecia, vom face telefonia mobilă accesibilă tuturor. Suntem aici ca să facem diferență. Avem încredere că prin lansarea noastră comercială în România vom crea o valoare semnificativă în cadrul Grupului' pretinde Nikolaos Tsolas, directorul general al Cosmote România.

Echipa de management a companiei este alcătuită din experți din industria telecomunicațiilor mobile din Grecia și din România, ce asigură implementarea know-how-ului tehnic, comercial și de dezvoltare de brand. Cosmote România are în prezent 400 de angajați, majoritatea români, numărul acestora așteptându-se să crească la 600 până la sfârșitul lui iunie 2006, pe măsură ce compania se dezvoltă. Acestea sunt faptele și cifrele comunicate de Cosmote România.

Totuși, în ciuda scopurilor generoase ale Cosmote România, trebuie să fim lucizi și să ne întrebăm cum va putea concura compania cu giganții Orange și Connex Vodafone, cu un buget anual de numai 15% din al acestora? Cât va cheltui Cosmote în România cu aducerea la zi a unei rețele rămasă cu 5 ani în urma competiției? Cum va profita Cosmote de avantajele pieței românești, când în prima zi după lansare nu a vrut să participe la Gala Premiilor 'COMUNIC@ȚII Mobile', cel mai mare eveniment al pieței noastre mobile?