.

COSMOTE România a câștigat două premii Gold și unul Bronz la cea de-a noua ediție a Premiilor EFFIE România, una dintre cele mai importante competiții din industria de publicitate. „Câștigarea a două premii Gold EFFIE din cele șase oferite și un premiu Bronz este o realizare foarte importantă pentru noi. Această recunoaștere confirmă crezul nostru că arhitecții și dirijorii comunicării noastre sunt clienții. Dacă îi punem pe ei pe primul loc, efortul depus de echipa noastră de comunicare împreună cu agenția de publicitate dă roade", precizează Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager COSMOTE România. Aceste premii reprezintă confirmarea efortului depus de COSMOTE România de a oferi clienților cele mai bune soluții de comunicare.

Primul premiu Gold a fost câștigat de campania de comunicare lansată în septembrie anul trecut, „Time to listen", care accentuează importanța de a-i simți pe cei dragi aproape, chiar și atunci când nu sunt lângă tine. Campania a fost realizată de Papaya Advertising și a primit premiul Gold EFFIE la categoria Corporate Reputation, Brand & Identity.

În plus, COSMOTE România a câștigat premiul Gold EFFIE și la categoria Telecommunication voice offers prin campania de publicitate „Garajul lui Smiley", care promovează segmentul prepaid și a fost realizată de Ogilvy & Mather România.

Un alt treilea premiu, de Bronz, a mers la campania de promovare „Frog – The Challenger", realizată de Ogilvy & Mather România. Campania a fost premiată la categoria New Product or Service Introduction. La această categorie nu a fost oferit niciun premiu Gold sau Silver.

EFFIE România a oferit în acest an un număr total de 42 de trofee care au ajuns la 20 de agenții și companii. Premiile EFFIE România reprezintă una dintre cele mai importante competiții din industria de publicitate din România, promovând rolul publicității în ceea ce privește utilizarea eficientă și eficace a resurselor de marketing.