.

 

Cosmote România a anunțat joi, 19 aprilie, că a depășit pragul de 2.000.000 de clienți activi, după ce cu 4 luni în urmă, pe 14 decembrie 2006, anunțase atingerea pragului de 1 milion de clienți.

"În ultimele 4 luni, peste 1 milion de noi utilizatori au ales serviciile Cosmote, confirmând încă o dată eficiența strategiei companiei, precum și preferința și încrederea crescută în brandul Cosmote", se spune într-un comunicat de presă al companiei.

'Prin atingerea pragului de 2 milioane de clienti intr-un timp record avem inca o data confirmarea faptului ca romanii apreciaza produsele relevante si serviciile cu adevarat diferentiate pe care COSMOTE le ofera in urma analizarii continue a nevoilor de comunicare din viata de zi cu zi. In plus, ritmul crescut de atragere a noilor clienti este inca o dovada a faptului ca am reusit sa intelegem consumatorul roman si sa ramanem conectati cu acesta. Multumim fiecaruia dintre cei 2 milioane de consumatori pentru increderea acordata. Ramanem dedicati obiectivului nostru de a ne extinde si moderniza in continuare reteaua de telecomunicatii si de ne imbogati portofoliul cu noi produse si servicii de calitate', declara Nikolaos Tsolas, CEO COSMOTE Romania, la numai 4 luni de la depasirea pragului de 1 milion de utilizatori.

Pe termen scurt, Cosmote România a anunțat că intenționează să debuteze în furnizarea de servicii de date prin lansarea i-mode, un serviciu nou pe piața românească, ce va oferi o gamă largă de conținut tematic unic și aplicații pentru utilizatorii individuali și companii.

Grupul Cosmote din care face parte operatorul român are o prezenta regionala extinsa, cu 12 milioane de clienti in 5 tari din Sud-Estul Europei si estimeaza ca va atinge un numar de 15 milioane de clienti in regiune in anul 2009, o parte importanta a acestora provenind din Romania.