.

COSMOTE România împlinește trei ani de activitate pe piața din România, se precizează într-un comunicat de presă al companiei difuzat pe 9 decembrie 2008. Compania înregistrează în prezent peste 5,2 milioane de utilizatori, dintre care aproape 2 milioane s-au alăturat în ultimul an.

Al treilea an de prezența pe piață a fost marcat de continuarea investițiilor în România precum și de lansarea a noi produse și servicii. COSMOTE continuă să fie unul dintre cei mai importanți investitori din România, nivelul investițiilor de capital atingând peste 600 de milioane de Euro în perioada 2005-2008. O parte importantă a acestora a fost direcționată către optimizarea și extinderea rețelei de acoperire la nivel național. COSMOTE deține în prezent cea mai extinsă acoperire a rețelei din România, oferind servicii de calitate la peste 98% din populație și 87% din teritoriu, inclusiv în zonele izolate din țară, se precizează în comunicat.

"La trei ani după lansarea companiei, continuăm să fim cel mai dinamic operator de telefonie mobilă din România și să oferim comunicare de calitate celor peste 5,2 milioane de clienți. Prioritățile noastre rămân dezvoltarea pieței prin produse și servicii de calitate și relevante pentru toți românii și oferirea de valoare adaugată comunicării pentru clienții noștri. În ultimii trei ani, COSMOTE a inovat și revoluționat industria de telecomunicatii, promovând o competiție reală, care a determinat scăderea tarifelor la nivelul întregii piețe, în beneficiul tuturor utilizatorilor de telefonie mobilă din România. Acest succes este datorat în egală măsură clienților noștri, echipei noastre formată din peste 1.000 de profesioniști, precum și partenerilor nostri. Dorim să le mulțumim tuturor pentru încrederea și aprecierea pe care ni le-au arătat în tot acest timp", a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO COSMOTE România.

"COSMOTE România a raportat în al treilea trimestru al anului 2008 cea mai bună performanța dintre toți jucătorii de telefonie mobilă prezenți pe piață, înregistrând peste 600.000 de noi utilizatori. Deținem o rețea competitivă, o bază de utilizatori solidă, iar brandul nostru este unul extrem de apreciat. Ca unul dintre cei mai importanți membri ai Grupului, COSMOTE România va continua să impulsioneze competiția pe piață și să iși exploateze potențialul de creștere, toate în beneficiul utilizatorilor", a adăugat Michael Tsamaz, CEO Adjunct al Grupului COSMOTE.

COSMOTE și Romtelecom au lansat două produse comune care deservesc atât clienții rezidențiali cât și pe cei de business. De asemenea, Germanos și-a adus contribuția la extiderea rețelei de retail a COSMOTE în întreaga țară. Cele mai importante momente din evoluția COSMOTE în anul 2008 includ relansarea portofolului de abonamente sub un nou concept, COSMOTE Full Option, precum și introducerea unor oferte unice pentru utilizatorii de Cartela COSMOTE, care beneficiază de cele mai reduse tarife de pe întreaga piață.