.

Furnizorul de servicii Internet, Dial Telecom, oferă clienților din România apeluri internaționale către toate destinațiile internaționale, apeluri fix-mobil către toți operatorii mobili din România și linii inchiriate internaționale pentru transmisii integrate de date și voce către orice destinație europeană și nord-americană. Dial Telecom România (www.dialtelecom.ro) este parte a unui holding international, ce cuprinde companii în Slovacia, Republica Cehă și România, precum si puncte de prezență tehnică în Varșovia, Viena și Budapesta. Având un total de peste 100 de angajați și un portofoliu de peste 2.000 de clienți, grupul Dial Telecom a fost fondat de către fondul de investiții EPIC (European Privatization and Investment Corporation). Grupul Dial Telecom și-a dezvoltat propria rețea internațională, care îi permite să ofere o gamă completă de servicii de telecomunicații.
Dial Telecom România a aplicat deja pentru o plajă de 100.000 de numere și va oferi clienților săi numere de telefon din numerotația proprie, telefonie interurbană și telefonie locală.
Florin Furdui, Director General Dial Telecom declară că operatorul nu își bazează strategia pe piața românească pe prețuri mai mici decât ale concurenței, ci pe servicii de calitate, cu garanția continuității serviciului pe termen lung. 'Am observat tendința unor operatori nou intrați în piața de servicii de voce ce s-au grăbit să parieze pe preț, uitând sau neștiind că 'if you live by price, you will die by price' sau, într-o traducere adaptată, acela care va declanșa războiul prețurilor, va fi una dintre victimele sale', declară el. Domnia sa consideră că un model de afaceri care include investiții în dezvoltarea infrastructurii și recuperarea investiției în lansarea unui serviciu nu justifică o structură de tarife la lansare arbitrar reduse, fără ca presiunea pieței să o impună, prin competiție.
Conform declarațiilor lui Florin Furdui, membrii echipei de management a grupului Dial Telecom au participat la toate fazele procesului de liberalizare a pieței de telecomunicații din Republica Cehă - piață liberalizată la 1 ianuarie 2001, grupul deținând, în prezent, o poziție competitivă pe piața cehă de servicii de voce și de date. Similar, filiala din Bratislava a grupului și-a consolidat poziția, fiind la ora actuală cel mai puternic operator alternativ de servicii de voce din Republica Slovacă - piață liberalizată la 1 ianuarie 2003.
În prezent, filiala din România are sediul în Opera Center din București, numără 20 de angajați și furnizează servicii unui portofoliu de peste 400 de clienți-firme. Cu venituri de ordinul milioanelor de dolari, Dial Telecom România a intrat pe profit în primul trimestru din 2002. Pentru 2003, operatorul și-a propus triplarea veniturilor și a indicatorului ebitda.