.

Digi a lansat, la jumătatea lunii octombrie, o nouă campanie de brand, inspirată de românul obișnuit și de inventivitatea sa inepuizabilă. Conceptul campaniei pornește de la resursele spirituale și practice ale românului simplu, care de voie și mai ales de nevoie, a ajuns să se priceapă la orice. Prin intermediul unor frânturi de istorie recentă, campania surprinde crâmpeie din materializarea spiritului practic al românilor, apelând la mecanimul unei simple întoarceri în timp. 
 
Primul spot al campaniei se îndreaptă spre una dintre soluțiile inedite găsite de tinerii pasionați de dance și break-dance din anii ’80 pentru a arăta cât mai cool – șireturile “glow in the dark”, adică vopsirea cu rivanol a șireturilor de la încălțămintea sport, astfel încât să devină fluorescente. 
 
 
Pe lista ”născocirilor practice” figurează sute de invenții anonime care au rămas în memoria colectivă a romanilor nostalgici: șoseta anti-derapantă, trasă peste cizme iarna, balconul închis cu geamurile de la autobuz, alternativa termopanelor actuale, oja care oprește deșirarea ciorapului de damă, furculița pe post de antenă TV, berea folosită în loc de fixativ de păr.  
 
 
De fapt, noua campanie Digi este despre românul obișnuit și despre puterea sa de a transforma adversitatea și obstacolele în oportunități, ca o recunoaștere a eforturilor făcute de poporul român ca să dăinuiască și pentru a marca Centenarul Marii Uniri. Astfel, Digi îi provoacă pe români să se “tele-porteze” la o tehnologie inovatoare, care îi trimite în trecutul relativ recent al poporului român. Aceasta este și esența brandului Digi: oferim românilor soluții inovatoare, practice și accesibile, adaptate nevoilor acestora de conectivitate #nelimitată, comunicare și relaxare.
 
 
Conceptul este declinat în execuții pentru televiziune, radio, print și online. Ideea creativă a fost dezvoltată de agenția Cap Compas, iar producția spotului TV a fost asigurată de casa de producție Multimedia Est.