.

Studiu Interland - liderii firmelor mici și mijlocii din SUA
Un număr total de 1.032 de lideri americani de firme mici au participat la acest studiu național online despre organizațiile cu 500 sau sub 500 de angajați. Mărimea companiilor a variat de la mai puțin de 250.000 USD în venituri la peste 5 milioane USD, iar peste 68% sunt în afaceri de 5 sau mai mulți ani. 53% dintre respondenți au declarat că au o afacere pe web site. Segmentele de industrie prezente în sondaj au fost următoarele: 38% servicii, 29% retail, 28% servicii personale și 5% non-profit.

Bani, bani, bani ...
La întrebarea care sunt primele 3 priorități de afaceri, liderii întreprinderilor mici și mijlocii din SUA au nominalizat:

  • 79% - creșterea veniturilor
  • 70% - retenția clienților
  • 46% - reducerea cheltuielilor
  • 27% - creșterea brand awareness
  • 24% - creșterea capitalului
  • 22% - dezvoltarea de noi produse
  • 9% - angajări
  • 7% - altele
  • 4% - fuziuni/achiziții

Oportunități și amenințări pentru afacerile SUA
Care sunt cele mai importante puncte forte ale afacerilor din SUA, liderii întreprinderilor mici au nominalizat:

  • 49% - avantajul tehnologic și productivitatea crescută
  • 46% - guvern democratic
  • 39% - economie și forță de muncă flexibile
  • 33% - forță de muncă de calitate
  • 24% - piețe generoase de capital
  • 20% - postura de singura super putere mondială
  • 19%- instituțiile legale și judecătorești
  • 13% - politică monetară eficientă
  • 13% - management corporatist de calitate
  • 7% - altele

Care sunt cele mai mari amenințări cu repercusiuni imediate asupra succesului întreprinderilor mici și mijlocii din SUA, liderii au nominalizat:

  • 44% - inflația crescută
  • 40% - deficitul comerțului actual și colapsul valorii dolarului SUA
  • 40% - deficit de energie și alte resurse
  • 29% - datorii excesive ale cetățenilor/corporațiilor
  • 28% - deficit federal în creștere
  • 27% - forță de muncă slab pregătită/deficit de muncă calificată
  • 25% - offshore
  • 22% - lipsa locurilor de muncă
  • 13% - altele
  • 11% - Orientul Mijlociu și terorismul
  • 4% - supracapacitatea industrială

Orbi în fața legii?
Într-o majoritate covârșitoare, 45%, din liderii întreprinderilor mici s-au declarat nesiguri dacă o reformă a noțiunii de prejudiciu (tort reform) i-a ajuta sau nu: 22% au declarat că nu le-ar aduce beneficii, iar 33% au declarat că le-ar aduce beneficii.
Surprinzător, două treimi (66%) din întreprinderile mici au declarat că nu au evaluat niciodată sau doar rareori riscul de a fi date în judecată atunci când au luat o decizie de business.

  • 27% - întreprinderea mea nu ia niciodată în considerare riscul de a fi dat în judecată atunci când se ia o decizie de business
  • 39% - întreprinderea mea ia uneori în considerare riscul de a fi dat în judecată atunci când se ia o decizie de business
  • 19% - întreprinderea mea ia în considerare deseori riscul de a fi dată în judecată atunci când ia o decizie de business
  • 15% - întreprinderea mea ia în considerare riscul de a fi dată în judecată în cazul fiecărei decizii importante de business.

Preocupări cu asigurările sociale
Liderii întreprinderilor mici susțin că asigurările sociale sunt o problemă reală, dar doar 22% cred că Congresul va vota reforma asigurărilor sociale în 2005 sau în 2006. Cât de mare este totuși această problemă?

  • 43% - Sistemul este în criză și problema trebuie rezolvată acum
  • 34% - Sistemul are lipsuri serioase care ar trebui rezolvate, dar care nu sunt critice
  • 15% - Problemele sunt supradimensionate și pot fi rezolvate
  • 8% - Este o criză fabricată. Ar trebui să așteptăm pentru a vedea dacă este reală.

Nebunia e-mail-ului
94% din liderii întreprinderilor mici au declarat că afacerilor lor sunt conectate la Internet (64% prin acces broadband și 30% prin dial-up). 70% consideră e-mailul foarte vital sau ca ceva vital pentru afacerile lor. Întrebați despre cum își folosesc e-mail-ul de afaceri, liderii întreprinderilor mici și mijlocii au declarat:

  • 72% - pentru a comunica cu clienții existenți
  • 56% - pentru a comunica cu partenerii și asociații de afaceri
  • 53% - pentru a comunica cu potențialii cumpărători
  • 36% - pentru a comunica cu angajații
  • 33% - pentru a obține și a solicita oferte de contracte
  • 14% - nu folosesc e-mail-ul de afaceri

E-Holiday, câtă grabă!
Din cele 24% de întreprinderi mici care au un sistem de e-commerce pe web site, o majoritate covârșitoare de 67% de respondenți au declarat că sezonul vacanțelor online din 2004 le-au corespuns așteptărilor sau chiar le-au depășit.

Tactici critice de marketing
Printre liderii întreprinderilor mici, formula de marketing care pare a fi "cea mai critică pentru afaceri" este un mix sănătos între tehnicile de marketing online și offline.

  • 55% - relațiile cu comunitatea
  • 47% - web site
  • 31% - relații publice/acoperire media
  • 26% - direct mail
  • 23% - pagini aurii
  • 21% - e-mail marketing
  • 21% - publicitate în ziare
  • 18% - cuvinte cheie pe motoare de căutare
  • 10% - marketing prin telefon
  • 10% - publicitate outdoor
  • 6% - publicitate în reviste
  • 6% - cupoane tipărite
  • 6% - publicitate la radio
  • 5% - publicitate pe bannere web

Probleme de impact
Potrivit liderilor întreprinderilor mici și mijlocii din SUA, problemele pe care le simt ca având cel mai mare potențial de impact asupra succesului afacerilor acestora sunt:

  • 52% - probleme locale
  • 50% - probleme de stat
  • 46% - probleme federale
  • 31% - probleme de industrie (la nivel local sau internațional)
  • 25% - probleme fiscale (la nivel local sau internațional)
  • 14% - probleme internaționale
  • 14% - probleme ale pieței muncii (la nivel local sau internațional)

Începutul vânzărilor online directe și indirecte
Întreprinderile mici și mijlocii declară că beneficiază de Internet ca un nou canal de vânzări și marketing. De fapt, 24% declară că peste un sfert (26-100%) din veniturile lor pe 2004 au fost generate de achizițiile online sau din achiziții offline despre care știu că au fost influențate de web site-urile lor.

  • 16% - 0% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 26% - 1-10% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 18% - 11-25% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 9% - 26-50% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 7% - 51-75% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 8% - 76-100% din vânzări au fost făcute prin sau influențate de web site
  • 16% - nesiguri

Din cei 24% de respondenți care au făcut vânzări pe propriile site-uri, 42% au declarat că 26% sau chiar mai mult din vânzările lor lunare sunt făcute cu ei online.

4% - 0% din vânzări provin de pe web site

  • 27% - 1-10% din vânzări provin de pe web site
  • 18% - 11-25% din vânzări provin de pe web site
  • 12% - 26-50% din vânzări provin de pe web site
  • 12% - 51-75% din vânzări provin de pe web site
  • 18% - 76-100% din vânzări provin de pe web site
  • 9% - nesiguri
  • Căutările online
    O majoritate de 54% din liderii întreprinderilor mici chestinați au declarat că în momentul în care fac o căutare online folosesc, de obicei, același motor de căutare sau director de fiecare dată.
    Doar 2% au declarat că nu au folosit niciodată căutarea online. De fapt, 50% au declarat că în momentul în care încearcă să găsească o afacere locală, e foarte probabil să caute afacerea online.
    În timp ce 47% declară că apelează la Pagini Aurii, 2% apelează la asistența repertoarelor, iar 1% admit că sar în mașină și se duc acolo unde cred ei că s-ar putea afla firma.

    Autoarea sondajului, compania Interland, este furnizor de servicii de vânzări și marketing online pentru întreprinderi mici și mijlocii și urmărește ajutorarea companiilor în a avea succes prin furnizarea cunoștințelor, serviciilor și instrumentelor necesare în construirea, administrarea și promovarea afacerilor online. Interland oferă o gamă vastă de servicii online, inclusiv găzduire web standarizată, e-commerce, găzduire de aplicații și dezvoltare de web site-uri, instrumente de marketing. Pentru detalii vizitați http://www.interland.com sau sunați la 1-800-336-9883.