.

  • Oferta Oracle pentru optimizarea afacerii dvs.
  • Soluții SAP pentru companiile mici și mijlocii
  • Novensys managementul informațiilor
  • LLP '“ consultanță și servicii de software
  • Wizrom Software '“ de 13 ani furnizor de soluții informatice pentru IMM-uri

Oferta Oracle pentru optimizarea afacerii dvs.
Indiferent că vă desfășurați activitatea în domeniul producției, al distribuției, realizării de servicii, administrării de proiecte etc. aveți acum la îndemână un instrument solid și flexibil pentru susținerea oricărui flux de activitate, corelat cu ritmul dvs. de dezvoltare. Oracle E-Business Suite Special Edition Lite este o abordare nouă, bazată pe soluția ERP/CRM Oracle, acoperind funcționalitățile esențiale necesare, la un preț accesibil. De asemenea, puteți extinde și completa ulterior sistemul cu alte fluxuri de business, indiferent cât de mult se va dezvolta compania dvs. Beneficiați astfel de experiența și cunoștințele unui furnizor global de soluții și tehnologii de ultimă generație, cât și de suportul unor parteneri cu o vastă experiență în piața locală, în numeroase proiecte similare.

Câteva din companiile de dimensiuni medii care au optat deja pentru soluțiile Oracle sunt: Astra Vagoane, EuroGrup, Profi Romfood, Koyo Alexandria, Anchor Group, Policolor, Electroaparataj, UCM Reșița, TMUCB, BRML, SensiBlu. Toate soluțiile noastre se bazează pe propria infrastructură tehnologică cu peste 25 de ani de existență, recunoscută ca leader la nivel global. Oracle a conceput familia de produse Oracle10g pentru a oferi o infrastructură software completă, în vederea administrării datelor de business, dezvoltării și rulării aplicațiilor.

Cele trei produse, OracleDatabase10g, OracleApplicationServer10g și Oracle Developer Suite10g oferă cea mai mare productivitate, performanță, disponibilitate, fiabilitate și securitate pentru orice tip de aplicații într-un mediu tehnologic complet integrat. Prin versiunile 'žStandard Edition One' atât pentru bazele de date, cât și pentru serverul de aplicații, Oracle a venit în întâmpinarea posibilităților de investiție ale companiilor IMM astfel încât aproximativ 50% dintre clienții noștri de tehnologie aparțin acestei zone de piață.

Soluții SAP pentru companiile mici și mijlocii
Înființată în 1972, compania SAP este liderul mondial în furnizarea de soluții informatice pentru afaceri. Soluțiile SAP sunt proiectate pentru companii de dimensiuni diferite, iar o mare parte din investițiile curente ale companiei sunt dedicate soluțiilor pentru companiile mici și mijlocii. În prezent, peste 17 000 de companii mici și mijlocii din întreaga lume folosesc soluțiile SAP. Avem sute de referințe, cu implementări de soluții într-un interval de 12-15 săptămâni și cu rezultate și beneficii rapide, măsurabile.
Beneficiile soluțiilor SAP pentru companiile mici și mijlocii:

  • Valoarea, eficiența și profitabilitatea aduse pe baza experienței SAP de peste 30 de ani în dezvoltarea soluțiilor pentru afaceri.
  • Soluții special proiectate pentru 27 de domenii distincte de afaceri.
  • Tehnologia performantă, stabilă, care rezolvă inteligent provocările de afaceri.
  • Infrastructura deschisă,  pentru a integra soluțiile SAP și non-SAP.
  • Inovarea permanentă, datorită investițiilor în cercetare și dezvoltare de peste 1 miliard de Euro anual.
  • Soluții adaptate legislației românești - prin versiunea română pusă la dispoziția clienților.
  • Rețeaua de parteneri SAP - care asigură implementări de succes, rapide.
  • Soluțiile SAP asigură eficientizarea și automatizarea proceselor de afaceri, furnizând o sursă unică de informații complete și exacte.
  • Un control mai bun asupra afacerii '“ SAP asigură răspunsul imediat la schimbări, pentru a susține adoptarea rapidă a deciziilor.
  • Instrumente puternice la dispoziția utilizatorilor, pentru a răspunde cerințelor lor de lucru.
  • Obținerea rapidă a beneficiilor '“ sistemul SAP poate fi implementat rapid și furnizează un retur rapid pe investiția realizată.
  • Cost total al proprietății scăzut '“ SAP înseamnă un sistem complet, integrat, scalabil și ușor de întreținut.

Novensys managementul informațiilor
Novensys oferă soluții complete de management al informațiilor: software, hardware, consumabile și servicii, având la bază parteneriate strategice cu lideri mondiali. Novensys este Microsoft Gold Certified Partner, Symbol Premier Business Partner, Landsteinar Strengur Partner, Magner Partner. În anul 2004 au beneficiat de aceste soluții peste 1300 de clienți, Novensys acumulând o cifră de afaceri de 5,4 mil. USD. Oferta Novensys include:

  • ERP-ul Navision de la Microsoft Business Solutions: soluție complexă pentru gestiunea resurselor întreprinderii. Referințe: Acces Press (GEDP), Cupon Pro, Saint Gobain, Flanco
  • Landsteinar Retail: soluție pentru managementul magazinelor '“ se adresează companiilor din sectorul retail; Referințe: Flanco
  • Novensys for Warehouse: soluție de automatizare a operațiilor specifice efectuate în cadrul depozitului, oferind acces în timp real și din orice punct al depozitului la informațiile referitoare la fluxurile de produse; Referințe: Mobifon, Centrum, Dedeman, Carefour etc.
  • Novensys for Assets: aplicație de automatizare a operației de inventariere a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, utilizând tehnologia codurilor de bare; automatizează procesele de inventariere, permițând identificarea automată a mijloacelor fixe prin scanare. Referințe: Orange, Marriot, ING Bank
  • Novensys for Store: aplicație software dedicată magazinelor, realizând automatizarea operațiunilor: operațiunile de inventariere, etichetare produse, informații despre articolele puse în vânzare și funcții check. Referințe: Diverta, Dedeman
  • Hardware: cititoare de coduri de bare, scanere coduri de bare, terminale mobile, rețele wireless de la Symbol Technologies; imprimante etichete coduri de bare: Zebra; hardware POS: TEC Toshiba, Mașini de numărat bani Magner.

LLP '“ consultanță și servicii de software
LLP furnizează consultanță și servicii de software companiilor locale și internaționale din Europa Centrală și de Est, dar și la nivel global. LLP este reseller pentru soluțiile SunSystems, MBS Navision, MBS Axapta, Pivotal, eXpense și time@work, dispunând de echipe de consultanță și dezvoltare în Praga, Bratislava, Budapesta, București, Sofia, Belgrad și Zagreb. London Logic este prezent în România  din anul 1997. Abordarea LLP combină cunoștinte de consultanță și de management de proiect cu produse software de renume mondial pentru a livra soluții realiste la prețuri competitive.
Grupul se concentrează pe oferirea de soluții care acoperă următoarele arii de activitate:

  • operațională
  • financiară
  • analiza afacerii
  • managementul relației cu clienții
  • acoperirea nevoilor de raportare ale companiilor la nivel local și regional.

Ne adresăm companiilor de talie mică și mijlocie din diverse domenii:

  • financiar și asigurări
  • IT și telecomunicații
  • media
  • servicii
  • medical
  • utilități
  • petrochimic
  • fabricație
  • distribuție.

În cei 8 ani de prezență continuă pe piața românească de ERP compania a acumulat un număr de 60 de clienți pentru Sun Systems și 14 clienți de Navision. Valoarea parteneriatelor London Logic Bucharest continuă să crească, în acest fel fiind posibilă și continua dezvoltare și consolidare a echipei din București. Între cele mai importante avantaje obținute de clienții noștri se numără:

  • instrumente de raportare
  • timpi de răspuns reduși
  • sistem flexibil și adaptabil
  • acces la informații printr-o bază de date comună
  • evitarea datelor și operațiilor redundante
  • reducerea costurilor
  • utilizarea unui sistem integrat cu soluția corporate.

Wizrom Software '“ de 13 ani furnizor de soluții informatice pentru IMM-uri
Wizrom Software este, încă din 1992, o prezență activă pe piața românească, scopul declarat al companiei fiind acela de a deveni principalul furnizor de soluții informatice ERP și pentru managementul afacerilor. Toate sistemele oferite înglobează experiența și cele mai avansate cunoștințe în implementare, consultanță, management de proiect și dezvoltare, pentru a răspunde cerințelor oricât de complexe, fiind integrate și perfect adaptabile oricărui tip de afacere.

Cel mai important segment de clienți este reprezentat de întreprinderile mici și mijlocii, în sprijinul cărora Wizrom vine cu o soluție unitară, integrată, pentru segmentele financiar-contabilitate, mijloace fixe, vânzări-distribuție, gestiune și rapoarte manageriale '“ WizCount. De asemenea, problemele legate de calcul salarial, resurse umane și management de personal sunt soluționate prin implementarea aplicației WizSalary, complet adaptată celor mai recente cerințe legislative în domeniu.

Pentru companiile din domeniul distribuției, compania Wizrom Software oferă un instrument eficient pentru automatizarea forței de vânzări '“ WizTop '“ oferind ca principal beneficiu transferul direct al datelor de la locul producerii acestora în back-office, cu toate avantajele ce rezultă de aici.
Wizrom Software se bucură de experiența a sute de implementări ale sistemelor sale în cele mai diverse verticale de piață, numărul prezent al clienților pentru segmentul IMM fiind de peste 1.100.