.

Lanțul de retail Flamingo are din această săptămână un nou magazin în București. Tot în această săptămână și lanțul Future Shop a mai adăugat o locație în București.

Magazinul Flamingo din Piața Unirii (Bd. I.C. Brătianu, nr. 44, sector 3) este al optsprezecelea din București, are o suprafață de 60 mp și reprezintă o investiție de aproximativ 65.000 Euro.

Magazinul Future Shop din incinta Plaza Romania (Bd. Timișoara, nr. 26, sector 6) este al doilea de acest tip din București, are o suprafață de 30 mp și reprezintă o investiție de 60.000 Euro.

Aceste două inaugurări fac parte din proiectele "Flamingo Extensiv" și respectiv "Future Shop", pe care le-a prezentat compania Flamingo Internațional acționarilor săi în momentul ofertei publice inițiale. Fondurile obținute din această ofertă publică se folosesc acum pentru extinderea într-un ritm alert a companiei Flamingo atât în România cât și în regiune.

Reamintim că tot în această săptămână s-au deschis trei magazine în afara țării: două în Serbia și unul în Bulgaria, lanțul de retail internațional având în prezent șase magazine.

Săptămâna viitoare vor avea loc alte două inaugurări de magazine Future Shop: unul în Brașov și altul în București în piața Unirii.

Flamingo International este societatea holding pentru Grupul Flamingo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de IT&C&CE din Romania. Flamingo este o companie certificată ISO 9001, atât pentru distribuția de produse IT și Consumer Electronics cât și pentru proiectarea și producția de calculatoare. În România firma deține o rețea de peste 80 de magazine IT și Consumer Electronics și filiale în 41 de orașe.
Conform datelor furnizate de IDC, în 2004 Flamingo și-a întărit poziția de lider pe piața IT din România, numărul calculatoarelor asamblate în 2004 atingând 60.000 unități, ceea ce reprezintă o cotă de piață de 25% din totalul sistemelor asamblate în România.

Din grupul Flamingo mai face parte și cea mai importantă companie de distribuție a produselor IT și Consumer Electronics de pe piața românească - Flamingo Distribution Center, ce deservește în prezent un număr de aproximativ 1500 clienți  activi și acoperă întreg teritoriul țării prin parteneri locali și prin cele patru puncte de vânzare regionale, fiecare beneficiind de personal și depozit dedicat.

Începând din anul 1999, Flamingo are o prezență activă și în plan internațional, atât în distribuție cât și în retail, având în prezent subsidiare în Bulgaria, Croația, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova, Serbia și Muntenegru.

La sfarsitul lunii iunie s-a incheiat cu un succes remarcabil oferta publica initiala de actiuni Flamingo International. În urma acesteia s-a vândut un volum de 19,55 milioane acțiuni (cu 15% mai mult decât volumul inițial scos la vânzare), obținându-se 12,5 milioane euro, sumă care va fi investită în proiectele de extindere a companiei: Future Shop, Flamingo Extensiv și Intensiv, Future World, Retail Internațional. Flamingo Internațional este o societate ale cărei acțiuni se tranzacționează la Bursa de Valori București sub simbolul FLA.

Pentru detalii suplimentare: www.flamingo.ro, www.fdc.ro, www.flamingo.info.