.

eMAG începe procesul de extindere în alte cinci țări europene și vrea să ajungă la două miliarde euro în patru ani. Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obținut o creștere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei. În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienți în regiune, cu 1.868.600 în plus față de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România.
 
“Factorii care au determinat creșterea sunt serviciile de calitate și oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse.”, precizează compania. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listați. Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.
 
„Creșterea gamei de produse și îmbunătățirea serviciilor de plată și livrare au generat o creștere a numărului de clienți și a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiții în tehnologie, potențialul este mare, atât în România cât și în regiune”, precizează Tudor Manea, vicepreședinte eMAG.
 
eMAG Marketplace reprezintă și o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale și ONG-uri care beneficiază de condiții preferențiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenți în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja și alți selleri să intre în acest program.
 
Serviciile de livrare specială, precum livrarea planificată și ridicarea din lockerele easybox lansate în 2018, alături de extinderea orei până la care se poate comanda cu livrare a doua zi (de la 18.00 la 23.59 pentru București) au contribuit la scurtarea timpului de livrare. Până la finalul lunii octombrie 2019, rețeaua de lockere easybox va număra 300 de unități în București și alte cinci orașe mari.
 
Pentru clientii eMag, o stire cel putin la fel de importanta este data de faptul ca, începând cu luna iunie, retailerul va implementa serviciul de Fast Refund la returul produselor, adică returnarea instantă a banilor în contul clienților, după ce produsele sunt verificate.
 
Reprezentantii companiei au mai precizat că traficul de pe mobil a ajuns la 76% din total, cu șase puncte procentuale peste ce era anul trecut. Numărul total de instalări pentru aplicația eMAG a ajuns la 1,7 milioane, dintre care aproape 1,3 milioane pe Android și 425.000 pe iOs.
 
eMAG este lider regional în industria ecommerce cu operațiuni în România, Ungaria, Bulgaria și Polonia.