.

eMAG a inaugurat pe 1 martie, la Pitești, primul showroom care le oferă clienților mai multă autonomie prin intermediul noului serviciu eMAG Express, care le permite clienților să ridice produsele direct de la raft, fără ajutorul unui consultant. Cu o suprafață de 460 de metri pătrați, noul showroom este amplasat într-o zonă ușor accesibilă, în incinta Pitești Retail Park, Galeria Auchan Bradu. „Pe fondul dezvoltării accelerate a orașului Pitești, ca rezultat a numeroase investiții private, eMAG vine în sprijinul clienților săi cu un spațiu mult mai mare, amplasat în cel mai important și modern centru comercial din localitate. În premieră pentru modelul promovat în showroom-urile eMAG, introducem la Pitești serviciul eMAG Express, menit să eficientizeze procesul de cumpărare prin scurtarea drumului de la raft la casa de marcat fără implicarea consultanților din magazin”, precizează Silviu Gugui, director retail eMAG. 
 
Până acum, clienții eMAG din Pitești puteau ridica personal comenzile din punctul de livrare din oraș, sau de la oficiile poștale partenere. 
 
Serviciul eMAG Express, care le oferă clienților mai multă autonomie, este disponibil pentru următoarele game de produse: electrocasnice mici, accesorii, îngrijire personală. 
 
În perioada 1-3 martie, clienții au avut la dispoziție reduceri suplimentare în showroom-ul eMAG din Pitești, de până la 15%, pentru orice produs achiziționat. Reducerea suplimentară s-a aplicat la telefoanele Samsung, televizoare, laptopuri HP, produse de îngrijire personală, electrocasnice mari și mici, climatizare și sisteme de încălzire, bricolaj. 
 
Totodată, clienții eMAG au avut la dispoziție mai multe modalități de plată sigure și rapide, îndreptate către nevoile și dorințele lor. Astfel, clienții au putut achita cumpărăturile folosind cardul de cumpărături eMAG-Raiffeisen sau cardurile partenere, care le oferă până la 24 de rate fără dobândă.