.

Managementul strategic al identității mărcii și corporației este parte integrantă din managementul general,

marketingul strategic și managementul mărcii. Din această carte aflăm că o identitate atractivă și de durată se

creează prin strânsa colaborare a managerilor însărcinați cu probleme de strategie și a consultanților de

identitate; a managerilor de marketing și a managerilor de marcă; a designerilor de produs și a graficienilor; a

agențiilor de publicitate și de relații publice; a firmelor de design arhitectural și interior și a multor altora

aflați în posturi de management sau de creație. Rezultatele sunt reprezentate de estetica firmei sau a mărcii, cum

ar fi însemne și simboluri atractive, vizuale sau vizând alte simțuri, care repezintă organizația și mărcile sale

în mod adecvat și care îi încântă pe clienți prin experiențe senzoriale.
Din păcate, aceste domenii au fost

extrem de neglijate până acum în literatura pe teme de marketing și management.
Cartea de față este prima care

oferă o prezentare strategică exhaustivă privind managementul practic al identității mărcii și al identității

corporației prin intermediul esteticii, și care oferă îndrumare pentru o mare varietate de activități economice,

inclusiv bunuri preambalate, bunuri industriale, bunuri tehnologice și servicii, vânzare cu amănuntul, sectorul

nonprofit etc.