.

Profitul operațional EBIDTA (înaintea dobânzilor, taxelor și amortizărilor) al Euroweb România a înregistrat o creștere de peste 100% la finalul lui 2013, comparativ cu anul precedent. "Creșterile înregistrate sunt semnificative și ne bucurăm că nu doar ne-am atins obiectivele, dar le-am și depășit. În ultimul an am implementat mai multe schimbări atât în ceea ce privește echipa, dar și din puct de vedere tehnic , iar efectele benefice se văd clar în rezultatele obținute. Am închegat o echipă de vânzări puternică, ne-am concentrat mai mult asupra nevoilor clienților și împreună cu departamentul tehnic am reușit să obținem cele mai eficiente soluții pentru a veni în ajutorul partenerilor noștri", precizează Stuart Evers (foto), CEO Euroweb România. Față de 2012, portofoliul de clienți al companie a înregistrat o creștere de aproximativ 6%, majoritatea clienților orientându-se spre servicii de Internet, date și voce.

"Desi a fost un an dificil, Euroweb a reusit in 2013 sa-si intareasca pozitia in piata si sa castige noi clienti din domenii diverse, de la sistemul financiar bancar, pana la retail, energie si sectorul diplomatic. In acest context economic extrem de complicat am realizat ca daca nu ne extindem aria de expertiza, serviciile oferite si nu venim cu o aboradre proaspata, nu vom avea mari sanse sa atingem obiectivele impuse deTurk Telekom, compania mama. Ne-am repliat, am cautat noi solutii si ne bucuram sa vedem ca toate eforturile noastre au dat intr-un final roade", precizeaza Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.

In cursul anului 2013 Euroweb si-a extins strategia de dezvoltare la nivel European si a devenit furnizor regional pentru mai multe companii care au sediul in Romania dar au activitati si la nivel international.

"Desi Euroweb avea de mult timp in portofoliu produse de tip cloud sau de tip linii inchiriate internationale, in ultima perioada ne-am bucurat sa vedem ca din ce in ce mai multe companii sunt dispuse sa apeleze la aceste solutii, iar prin infrastructura noastra extinsa am reusit sa acoperim aceste nevoi si sa ne adaptam cererii in crestere pe aceasta nisa.

In 2014 avem cateva surprize placute pentru clientii nostri in ceea ce priveste liniile noastre de servicii. Acum suntem in faza finala de testare insa pana la sfarsitul anului planuim sa aducem cateva elemente noi in piata de telecomunicatii romaneasca si suntem siguri ca o data lansate , noile produse ii vor ajuta pe clientii nostri sa-si eficientizeze afacerile si sa creasca mai departe.

Estimez ca si 2014 va fi un and complicat pentru industria noastra datorita competitiei intense, eroziunii continue a preturilor si a inflatiei salariilor din sectorul IT. Per total nu cred ca piata locala de telecomunicatii va inregistra cresteri semnificative dar suntem siguri ca vom face fata cu succes provocarilor ce ne asteapta, asa cum am facut-o de la declansarea crizei financiare " Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.

Euroweb Romania

Euroweb , una dintre cele mai importante companii din sectorul telecomunicatiilor din Romania, furnizeaza solutii de comunicatii IP si Internet destinate segmentului de afaceri, precum si integrarea strategica a serviciilor complementare acestora, cum ar fi VoIP si video-telefonie.

www.absolutcommunication.ro

Euroweb detine una dintre cele mai largi retele de fibra optica in Romania ( 2000KM) si este unul dintre putinii operatori de piata locala care detine sase puncte transfrontaliere la : Bors, Nadlac, Jimbolia, Giurgiu, Negru Voda, Ungheni. In Romania, compania activeaza prin 4 centre majore situate in Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj.

Incepand cu anul 2010, actionarul principal al Euroweb Romania este Turk Telekom. Grupul Turk Telekom detine cea mai vasta infrastructura de telecomunicatii din Sud-Estul Europei, reunind sub aceeasi umbrela branduri prestigioase precum: Pantel, Euroweb, TTNET, Argela, Innova, Sebit, Sobee, AssisTT.