.

Foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, platformele online pentru comenzi de mâncare cu cea mai rapidă creștere la nivel global și susținute de Rocket Internet, cel mai mare incubator de afaceri online din lume, au primit o finanțare suplimentară, în valoare de 20 de milioane de dolari, de la un grup de investitori printre care se numără și Phenomen Ventures. "În prezent, suntem cea mai mare platformă pentru comenzi online de mâncare din lume, fiind activi și extinzându-ne în Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa. Beneficiind deja de încrederea investitorilor cu experiență, ne vom putea continua strategia de creștere, pentru a deveni un brand online cu adevărat global. Mai mult, vom continua să ne extindem și în piețele în care suntem deja activi, astfel încât să fim prezenți în fiecare colț al țărilor în care ne desfășurăm activitatea. De asemenea, continuăm să investim în serviciile pentru clienți și să creăm cel mai convenabil mod de a comanda mâncare – indiferent de locul de unde este realizată comanda", precizează Ralf Wenzel (foto), Co-Fondator și Global Managing Director foodpanda / hellofood.

Cu ajutorul acestei investiții, foodpanda va continua extinderea globală, având ca obiectiv prezența în 40 de țări până la sfârșitul primului trimestru al acestui an. Compania funcționează în prezent pe patru continente. Anul trecut, foodpanda s-a extins în 20 de țări, printre care și România, și a lansat o aplicație mobilă pentru iOs și Android, care este în prezent una dintre cele mai utilizate aplicații pentru comenzi de mâncare la nivel mondial. Ca urmare a strategiei de creștere, foodpanda își va extinde serviciile în alte opt țări în prima parte a lui 2014: Croația, Bulgaria, Serbia, Slovenia, Kazahstan, Azerbaidjan, Tanzania și Uganda, în acestea două din urmă serviciul fiind deja lansat.

Platforma online pentru comenzi de mâncare ajută restaurantele să își crească vânzările prin intermediul site-ului și al aplicației, oferindu-le totodată tehnologii și instrumente de analytics performante. Clienții își pot alege mâncarea preferată online, iar foodpanda procesează comanda și o trimite direct către restaurant, care se ocupă de livrare.

„Faptul că am primit finanțare din partea investitorilor demonstrează că foodpanda a devenit deja un brand de încredere și că planurile noastre de extindere sunt cu un pas mai aproape de a se realiza. Aceste investiții se vor reflecta cu siguranță și în calitatea serviciilor pe care le oferim. În ceea ce privește România, finanțarea ne va ajuta să ne extindem în toate orașele mari din țară, așa cum ne-am propus", precizează Dan Macarie, Country Manager foodpanda.ro.

foodpanda are parteneriate cu peste 22.000 de restaurante la nivel mondial, în România colaborând în prezent cu peste 150 de restaurante din București și Cluj-Napoca.

În 2013, foodpanda a primit o finanțare de peste 20 de milioane de dolari de la Phenomen Ventures și Investment AB Kinnevik și alte 8 milioane de dolari de la iMENA Holdings.

Despre foodpanda

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în 35 de țări. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Venezuela, Polonia, Ucraina, România, Slovacia, Cehia și Kazahstan.

http://www.foodpanda.ro

http://press.foodpanda.com