.

Gigaset Communications pledează pentru economisire – anual consumul de hârtie va fi redus cu 150 de tone, iar emisiile de carbon cu 240 de tone. Printr-un concept inteligent de ambalare, cel mai mare fabricant de telefoane DECT din Europa, contribuie la protecția mediului înconjurător și la creșterea eficienței activității desfășurate. Prin optimizarea procesului de împachetare al telefoanelor sale, Gigaset Communications va ajunge să economisească aproximativ 150 de tone de hârtie pe an, reducând astfel din costurile logistice și de procesare. În toamna anului 2007 compania luase deja o poziție clară cu privire la protecția mediului înconjurător, prin implementarea modulului ECO DECT și a certificarii ISO 14001.

Dezvoltarea produselor cu un consum redus de energie și cu un nivel scăzut de radiații emise, precum și continuarea optimizării energiei și a materialelor utilizate în producție și logistică, au fost întotdeauna preocupările principale ale Gigaset. Ca parte a programului de management al calității, angajații companiei își aduc permanent contribuția în această direcție; în ultimii ani s-a înregistrat un succes semnificativ atât în utilizarea eficientă a energiei cât și a materialelor.

O nouă etapă a fost acum parcursă, printr-o reducere semnificativă a dimensiunilor pachetelor pentru telefoanele din clasa A și C, care sunt vândute în cantități mari. Atât îmbunătățirea procesului prin formarea de pachete care conțin mai multe receptoare cât și noile stații de bază și încărcătoare cu un design mai subțire, au condus la eficientizarea activității de ambalare. Spre exemplu, procesul de împachetare pentru un pachet de baza (stația centrală și receptor) a scăzut cu 24%, în timp ce în cazul pachetului Trio – o unitate de bază și 3 receptoare – a scăzut cu 44%, iar în cazul pachetului Quattro – o unitate de bază și 4 receptoare – cu 51%. Reducerile anuale de hârtie au ajuns anul trecut la 120 de tone, iar începând cu anul acesta economia de hârtie va crește la 150 de tone.

Pe lângă reducerea cantității de hârtie utilizată, Gigaset Communications a redus de asemenea costurile logistice și de producție. Spre exemplu, în viitor, un palet de livrare va conține 192 în loc de 144 de telefoane. Extrapolând la întregul portofoliu de produse, aceste schimbări vor conduce la o scădere a transporturilor cu 31%. În final, se va ajunge la o reducere de 240 de tone de emisii de dioxid de carbon – echivalenul unei păduri de 40,000 de copaci sau a 40 de hectare de pădure pe zi (6 kg/ zi/ copac).

Procesul tehnologic eficient și unitar constituie un factor de succes important pentru Gigaset, deoarece clienții din întreaga lume au încredere în calitatea produselor Gigaset "Made in Germany". În special în afara Europei, interesul pentru produsele care au un nivel redus al consumul de energie și al radiațiilor, a crescut simțitor. Conform statisticilor, în Europa, cel puțin o gospodărie din patru deține un telefon Gigaset. În Germania, mai mult de jumătate din populație deține un telefon Gigaset. Unitatea de productie a Gigaset Communications din Bocholt, desemnată de cateva ori "Fabrica Anului", are în momentul de față o capacitate de 16 milioane de unități distribuite în întreaga lume.