.

Ghidul Mass Media Românești 2006 s-a lansat oficial în seara zilei de 13 decembrie 2005, în prezența unui mare număr de persoane, la Sala 'Platinum Grand Ballrom', Howard Johnson - Grand Plaza Hotel din București. La eveniment au participat personalități ale jurnalismului românesc: Emil Hurezeanu, Mihai Tatulici sau Cristian Tudor Popescu, ultimul semnând și cuvântul înainte al ghidului. Cristian Tudor Popescu a spus că presa tinde să fie manipulată și a ajuns, în opinia sa, în situația de a cultiva senzaționalismul, neprofesionalismul și dezinformarea, ajungând la concluzia că 'žîn 2005 presa a pierdut teren în fața propagandei'.

Ghidul constituie o bază de date dedicată specialiștilor din PR și marketing și se prezintă într-un format practic, ușor de utilizat, prezentând, conform lui C.T. Popescu, o 'žviziune tehnică, descriptivă, cu date, informații, adrese'.

Ghidul este editat de House of Guides, a ajuns la ediția a doua, prima ediție fiind publicată în toamna anului 2004. Ghidul permite găsirea oricărei instituții mass media ce funcționează în prezent în România, cu prezentarea principalelor date de contact. De asemenea, ghidul cuprinde informații despre presa din diaspora, directorii de mass-media și redactorii-șefi din România, tirajele publicațiilor, precum și capitole speciale dedicate mass-media electronice, IT și comunicații.

Structura ghidului permite navigarea cu ușurință printre paginile acestuia, criteriile alese pentru clasificare fiind tipul publicațiilor, tipul organizației din audiovizual (radio sau TV), structurate pe județele României, dar și agenții de presă, presă electronică sau presa din diaspora.

La sfârșitul ghidului, cititorul beneficiază de un index alfabetic al publicațiilor. Ghidul mass media românești 2006 costă 28,50 RON și, după lansare, va fi disponibil în rețeaua națională de librării sau prin comandă, direct de la editură.

Revista 'žCOMUNIC@ȚII Mobile' este prezentă în acestă ediție, ca și în ediția din 2005, cu două pagini (216-217) de descriere a politicii editoriale și detalii despre activitatea publicistică.

Editura 'House of Guides' a fost înființată în anul 2000, având ca modele ghidurile tematice ale marilor case de editură din Europa.