.

Humanity Calls invită organizațiile nonprofit din România să participe la campania de strângere de fonduri lansată de eBay cu ocazia Zilei Pământului la www.humanitycalls.org. Prima donație a fost sumă de 50.000 USD din partea eBay și va crește semnificativ în timpul campaniei pe măsură ce donațiile individuale vor mări suma destinată ONG-urilor câștigătoare. La sfârșitul campaniei ONG-urile cele mai votate vor împărți proporțional banii strânși. Campania Ziua Pământului lansată de eBay se adresează tuturor organizațiilor nonprofit care au în atenție mediul sau care se ocupă de chestiuni ca schimbările de climă, conservarea, reciclarea, înnoirea resurselor de energie, poluarea și altele. Campania va începe pe 22 aprilie și se va încheia pe 22 iunie 2010.

Alte campanii viitoare de strângeri de fonduri din partea Humanity Calls vor avea în vizor probleme globale ca sănătatea, educația, săracia și drepturile omului. Organizațiilor nonprofit nu li se percep taxe pentru a se alătura la Humanity Calls. România a contribuit deja la acest proiect prin dezvoltarea pro bono a aplicației software de către REEA srl Tîrgu Mureș.

"Humanity Calls folosește mediile sociale online pentru a uni o comunitățile globale online și de afaceri care și-au luat angajamentul de a îmbunătăți lucrurile", precizează Ron Bouganim, Director, Humanity Calls. "Noi încurajăm toate organizațiile nonprofit să ia parte la fondul comun de donatori și susținători participând la campaniile noastre."

Cum functioneaza campania

- ONG-urile se inscriu la Humanity Calls pentru a participa la campanie.

- Odata campania inceputa, ONG-urile vor lua contact cu sustinatorii lor cerandu-le votul. Humanity Calls ofera ONG-urilor instrumente ajutatoare ca e-mail copy, gadgeturi incorporabile, Twitter copy, etc.

- Persoanele care raspund cererilor de vot ale ONG-urilor intra pe Humanity Calls si se logheaza pentru a-si da primul vot. Ele pot castiga mai multe voturi informandu-si prietenii de pe Twitter si Facebook.

- Donatia de bani aduce cele mai multe voturi persoanelor sustinatoare, pe care ele le pot cheltui la randul lor pe cele mai merituoase ONG-uri. Astfel, fondul total disponibil pentru toti castigatorii nonprofit creste exponential!

- Chiar si ONG-urile care nu ajung in top vor beneficia direct de Humanity Calls stimuland donatiile directe catre ONG-uri, o alta cale ca persoanele sustinatoare sa obtina voturi.

- La sfarsitul campaniei organizatiile cele mai votate vor imparti fondurile stranse.

Sprijinind Humanity Calls ca program filantropic, companiile pot angaja si implica in program o intreaga comunitate, incluzand clienti, angajati si actionari. Pentru mai multe informatii despre Humanity Calls sau despre cum sa devii sponsor, vizitati www.humanitycalls.org.

Despre Humanity Calls:

Humanity Calls este primul site web din lume pentru campanii de strangeri de fonduri conceput sa reuneasca organizatii nonprofit, companii si persoane interesate de chestiuni globale ca mediu, sanatate, educatie, saracie si drepturile omului.

La stimularea strangerii de fonduri se folosesc tehnicile crowd sourcing, social networking si game mechanics pentru a creste suma totala acordata diverselor organizatii nonprofit in decursul fiecarei campanii Humanity Calls.

ONG-urile primesc 100% din toate donatiile colectate de Humanity Calls in timpul unei campanii (minus taxa de procesare catre terti). Humanity Calls este o organizatie nonprofit inregistrata 501(c)3 care se sustine singura printr-o combinatie de donatii individuale directe si sponsorizari din partea unor companii. Humanity Calls este efortul colectiv al unei echipe de voluntari care acopera tot globul. A fost infiintat din dorinta de a avea un impact pozitiv asupra lumii creand un nou model de implicare a lumii in procesul de imbunatatire a vietii.