.

IBM a anuntat o noua platforma software conceputa sa transforme modul in care companiile de media si entertainment dezvolta, distribuie si lanseaza pe piata continut pentru o audienta tot mai mobila si interconectata. IBM sprijina aceste companii in furnizarea oricarui tip de continut, de la stiri, muzica si filme, pana la publicitate si programe TV, mai rapid, la o calitate mai buna si cu o mai buna eficienta a costurilor.

Utilizatorii din intreaga lume adopta noi dispozitive multimedia intr-un ritm accelerat. Un studiu IBM recent a aratat faptul ca aproape o treime din utilizatori detin acum un smartphone, in timp ce 58 de procente detin un televizor HD, iar 45% un video player portabil. Pe langa gestionarea unui volum de continut media in continua crestere, utilizatorii doresc sa aiba acces in orice moment la orice tip de informatii. Studiul a aratat faptul ca 40% din utilizatori doresc sa aiba posibilitatea de a transfera continut intre dispozitive, de exemplu, transferarea unui film de pe un PC pe un dispozitiv portabil. Confruntandu-se cu aceste aspecte, industria media se conformeaza noii realitati in care se acorda o atentie sporita modalitatii prin care pot fi furnizate servicii in mod eficient, securizat si convenabil din punct de vedere al costurilor atat in interiorul cat si in afara organizatiilor.

Noua solutie IBM Media Enterprise Framework este o platforma personalizata care permite combinarea de software IBM cu solutiile dezvoltatorilor independenti de software care realizeaza aplicatii ce se adreseaza unor probleme particulare ale clientilor. Aceste oferte combinate se adreseaza intregii activitati dintr-o companie media – de la realizarea si furnizarea de continut pana la lansarea pe piata si vanzare. Acest lucru ofera companiilor capacitatea de a automatiza operatiuni care inainte erau realizate manual, reutilizand si optimizand in acelasi timp infrastructura IT existenta pentru a raspunde mai rapid si a se integra mai bine intr-o piata de consum din ce in ce mai complexa.

Noua solutie se bazeaza pe decenii de experienta IBM in ceea ce priveste colaborarea cu clienti ce provin din domeniul media si entertainment, cum ar fi BBC, una dintre cele mai mari companii mass-media din lume, Trinity Mirror plc, unul dintre cei mai mari publisheri din Regatul Unit, ProSeibenSat1 Group, una dintre cele mai mari companii media din Europa care beneficiaza de avantajele oferite de IBM Enterprise Framework ca parte a platformei sale digitale pan-europene pentru furnizarea programelor TV pe mai multe platforme.

Noua solutie ofera suport in cadrul a cinci domenii cheie de business in Media si Entertainment

Noua solutie se adreseaza provocarilor din cinci domenii vitale de business ale industriei media. Acestea sunt: Realizarea de Continut, Furnizarea de Continut, Vanzari si Servicii, Marketing si Sisteme de Business.

In cadrul fiecaruia dintre aceste domenii de business, IBM Media Enterprise Framework este conceputa sa sprijine companiile media in adoptarea mai rapida a celor mai noi metode de dezvoltare si furnizare de continut, oferind inclusiv suport pentru dispozitivele electronice care aduc acest continut in atentia publicului, precum si in cadrul tuturor proceselor de business. Este de asemenea conceputa ca o infrastructura dinamica ce se poate adapta cu usurinta pe masura ce aceste metode si dispozitive se modifica. Centrata pe cele cinci capabilitati cheie cerute de catre aproape orice companie media, noua tehnologie permite:

• Operarea pe canale multiple: Oferirea unei experiente personalizate clientilor si crearea de noi oportunitati de obtinere a veniturilor printr-un spectru larg de solutii axate pe mai multe directii cum ar fi designul visual, experienta utilizatorilor si dezvoltarea de aplicatii complexe.

• Transformarea procesului de business: Optimizarea productiei si a procesului de distributie (automatizarea) de continut media digital in cadrul unei companii, creand o infrastructura flexibila, adaptata cerintelor media.

• Optimizarea si analiza de business: Integrarea furnizorilor de date si a surselor proprii pentru a dobandi perspective oportune de business in vederea imbunatatirii procesului de luare a deciziilor si eficienta operationala.

• Managementul informatiilor: Sprijinirea clientilor in stocarea, gestionarea si furnizarea datelor si a continutului nestructurat, oferind o perspectiva de incredere in ceea ce priveste proprietatea intelectuala si elementele media in intreaga companie.

• Managementul infrastructurii & securitatea: Asigura si optimizeaza performantele in toate retelele, sistemele si canalele.

"IBM detine o experienta bogata in ceea ce priveste colaborarea cu clientii din industria media din intrega lume contribuind la imbunatatirea proceselor de productie si distributie, precum si la integrarea si optimizarea sistemelor lor de business", a afirmat Steven Canepa, IBM General Manager for Global Media and Entertainment Industry. "Implementam aceasta expertiza intr-un cadru integrat cuprinzator care furnizeaza clientilor baza necesara pentru a avea succes pe piata media dinamica din prezent".

IBM Media Enterprise Framework este tehnologia software care asigura existenta unei game variate de solutii media ajutand clientii sa construiasca o platforma integrata pentru toate operatiunile lor pe baza standardelor industriei. Aceasta noua solutie utilizeaza elemente din intregul portofoliu software IBM, cum ar fi aplicatiile WebSphere, Rational, Tivoli, Lotus si Information Management, beneficiind in acelasi timp de intreaga gama de dispozitive de stocare si servere IBM si ofertele specifice industriei precum si expertiza diviziei IBM Global Business Services. In plus, solutia ofera suport numarului mare de distribuitori software independenti care adreseaza cerinte specifice.

Acest anunt reprezinta o noua extindere a portofoliului IBM care isi consolideaza pozitia de top in industrie. Framework-urile furnizeaza o platforma configurabila pentru accelerarea rularii unor solutii de business. Acestea extind solutiile SOA middleware oferite de IBM cu capabilitati specifice industriei si procese sablon. Solutiile IBM se bazeaza pe valoarea furnizata de aceste framework-uri pentru a oferi o solutie unica, end-to-end pentru fiecare client.