.

UPC România, parte a grupului Liberty Global, a încheiat trimestrul I 2017 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Investiţiile constante în inovaţie, extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, precum şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei oferite clienţilor, au susţinut rezultatele pozitive din primul trimestru al anului 2017. „Răspundem nevoilor de conectivitate şi divertisment ale clienţilor prin reconfigurarea portofoliului de produse. Īn primul trimestru 2017, toată baza de clienţi a trecut la noul portofoliu având astfel acces la viteze de internet de peste 150 Mbps. Viteza medie pe care o vor avea clienţii UPC este de 285 Mbps, mult peste viteza medie a pieţei. Astfel,  toți clienții noștri beneficiază de cele mai noi servicii şi cele mai mari viteze în toată aria de acoperire UPC”, precizează Robert Redeleanu (foto), CEO UPC România & UPC Ungaria
 
Principalele rezultate din T1 2017: 
 
• Un total de 140.400 de abonamente noi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de creşterea performanţei pe toate segmentele de business
 
• Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu aproximativ 255.000 de case, reprezentând o creştere cu aproape 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut
 
• 6,7% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 8,7% mai mulţi clienţi de internet şi 17,5% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu T1 2016
 
• Creşterea veniturilor nete UPC de aproape 6% în lei în T1 2017, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut
 
 
Focus pe extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultimă generaţie
 
Noile abonamente de internet de mare viteză şi cele de televiziune digitală au susţinut creşterea totală a companiei în T1 2017, UPC investind semnificativ în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui martie 2017, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 2.877.000 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de aproape 10%.
 
 
“Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. Acest efort este susținut şi de planul nostru de investiţii, iar în 2017 intenţionăm să păstrăm acelaşi nivel al investiţiilor, atât pentru lansarea de noi servicii digitale, precum şi pentru extinderea reţelei actuale”, precizează Robert Redeleanu. 
 
Creşterea tuturor segmentelor de business şi a veniturilor
 
Creşterea numărului de abonamente (RGU) confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România. Numărul abonamentelor a ajuns la un total de 2.291.100 la sfârşitul primului trimestru, pe toate segmentele: televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 140.400 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani. 
 
 
Inovaţia şi îmbunătăţirea permanentă a experienţei clienţilor stau la baza strategiei de produs şi în 2017.
 
Peste 70% dintre clienţii UPC de televiziune sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, aproape 50.000 au ales deja media-box-ul inovator HORIZON, recent lansat, care oferă o experienţă de televiziune complet nouă clienţilor noştri. Rata rapidă de adopţie a modem-ului nostru Wi-Fi de ultimă generaţie continuă, peste 40% dintre clienţii UPC de internet având acasă modemul Connect Box. De asemenea, din ce în ce mai mulţi clienţi utilizează aplicaţiile companiei şi serviciile din afara casei (My UPC, Wi-Free, Horizon Go), ca parte a experienţei complete UPC. 
 
Veniturile în RON ale UPC România au crescut cu aproape 6% comparativ cu perioada similară a anului trecut, de la 168,6 milioane lei în T1 2016 la 178,4 milioane lei în T1 2017.