.

Echipa Intertel Communications a furnizat companiei Procter & Gamble tehnologia necesară realizării uneia dintre primele campanii de promovare prin Bluetooth Marketing din România, folosind instrumentul BlueON.

Practic este vorba despre un instrument revoluționar pentru piața de New Media Marketing din România, fiind cel mai eficient sistem de marketing prin Bluetooth disponibil local, se arata in comunicatul de presa al companiei transmis pe 16 iunie. BlueON este un sistem inovator de management al interactivității și al contentului care poate fi distribuit prin Bluetooth accesibil tuturor terminalelor mobile din clasele medie și superioară. Dezvoltat integral de echipa Intertel Communications in-house, BlueON este un program de automatizare și customizare a contentului care urmează a fi trimis către fiecare end-user și de dirijare a comunicării uni sau bi-direcționale prin Bluetooth.

Procter & Gamble a folosit acest instrument în cadrul evenimentului caritabil "Seara Campionilor", pentru promovarea specială a brandului Gillette, achiziționat de companie în 2005. Ideea inovativa de a face simtita prezența Gillette pe stadionul de fotbal prin Bluetooth a venit din partea P&G, care a dorit sa transmita spectatorilor diferite vizualuri cu fotbaliștii care au performat in cadrul evenimentului.

Pentru Gillette Compania Intertel Communications a integrat si un instrument de SMS pentru concursul Trucuri cu Mingea. Campania care se desfasoara on-line pe site-ul www.gillettefootball.ro. foloseste SMS-ul pentru validarea voturilor participantilor. Pentru a finaliza votarea, utilizatorul trebuie să introducă pe site codul primit prin SMS.