.

Într-o eră în care cantitatea de informații și de date este mai mare ca oricând, ceea ce face foarte dificilă căutarea și găsirea informațiilor relevante, Konica Minolta a lansat aplicația "dokoni FIND" pentru a aduce toate informațiile într-un singur loc și a oferi acces rapid și facil la toate datele companiei. Căutarea de documente specifice devine astfel mai eficientă, companiile având posibilitatea să optimizeze timpul de căutare, dar și resursele și cheltuielile necesare. "dokoni FIND permite utilizatorilor să lucrezela fel ca până acum, dar mult mai rapid. Fără timp pierdut căutând informații, fără insule de date neconectate între ele, pentru că această aplicație oferă acces rapid, cu un singur click, la conținutul căutat. Punctul unic de acces ajută utilizatorii să găsească și să preia ușor toate fișierele relevante, transformând modul în care organizația gestionează datele", precizează Jan-Bernd Sandermann, Product Manager pentru aplicații, divizia International Marketing Konica Minolta.

dokoni FIND adaugă în mod automat toate informațiile relevante într-un singur catalog de căutare și îi ajută pe utilizatori să acceseze datelenecesare indiferent de formatul sau locul în care acestea sunt stocate. dokoni FIND extrage conținut din depozite de date disparate din cadrul unei companiiși ajută utilizatorii să găsească și să preia orice informații, ușor și rapid, oferind acces la date într-un singur loc pentru toate aplicațiile.

Soluţia de căutare centralizată la nivelul tuturor datelor stocate în organizaţieoptimizează timpul de căutare a documentelor și elimină duplicarea acestora, facilitândaccesul la fișiere în orice format,din toate sistemele de business.

Cu dokoni FIND, toate datele indexate ale companiei devin accesibile instantaneu prin aplicația SharePoint sau de pe desktop. Interfața unică a aplicației permite efectuarea de căutări în rândul unei game vaste de documente, de laatașamente din e-mail-uri, fișiere scanate sau baze de date și până laînregistrări din CRM sau aplicații cloud. Astfel, utilizatorii pot vedea toate fișierele și informațiile relevante, fără a fi nevoie să acceseze mai multe aplicații sau să utilizezediferite conturi de utilizatori. Ei pot prelua în câteva secundedatele de care au nevoie, fără să fie nevoiţi să furnizezeinformații suplimentare referitoare la datele căutate sau locaţiaîn care acestea sunt stocate. Utilizatorii pot accesa numai informațiile pe care sunt autorizați să le vadăși toate datele rămân exact acolo unde sunt stocate.

Pentru dezvoltarea dokoni FIND, Konica Minolta a lucrat în parteneriat cu VirtualWorks,furnizor de software cu sediul în Boca Raton, Florida, care dezvoltă, comercializează și oferă suport pentru produse software dedicate afacerilor mici și mijlocii interesate să își organizeze, localizeze și gestioneze mai eficient datele.
Konica Minolta Business Solutions Romania, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa,a fost înfiinţată pe 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation care a generat noua companie
Konica Minolta Holdings, Inc.  

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi rețeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 24 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca şi în anii precedenţi, rezultatele anului 2014 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru echipamente multifuncţionale, faxuri, imprimante, echipamente de tipar digital şi oferă Servicii Optimizate de Printare bazate pe soluţii complete de management al documentelor.