.

Mitch Feinman a activat în rândul presei tradiționale, la Twentieh Century Fox Television din SUA, dar în prezent lucrează în mijlocul celor mai avangardiste new media, la Fox Mobile, devenind astfel cel mai nou și cel mai bun prieten de la Hollywood al operatorilor mobili. Fox Mobile este compania lider în mesageria text (cu American Idol) și video (24:Conspiracy). Mitch Feinman a introdus în lexicon cuvântul 'modisod', ce desemnează scurte episoade video ce fac parte dintr-un miniserial creat special pentru zona wireless.

Mitch Feinman a fost co-fondator al LocalAlert, un serviciu wireless ce îi informează pe locuitorii orașului New York despre starea vremii, a traficului și alte informații exclusiv locale, prin mesaje text trimise către telefoanele mobile ale cetățenilor. Înaintea activității la LocalAlert, Feinman a lucrat 7 ani la The Walt Disney Company, în funcții de vicepreședinte, director de dezvoltare a afacerii și de marketing al new media la divizia ABC. A fost și senior consultant la Regis McKenna, o firmă de strategie de marketing cu sediul în Silicon Valley, iar primii 5 ani ai carierei sale au fost petrecuți la Prodigy, primul serviciu important online destinat zonei consumer.

Iată câteva dintre gândurile lui Feinman, acum după ce ideea sa ne-a prins pe toți în jocul vizionării episoadelor TV ce pot fi urmărite de pe telefoanele mobile:

'Eu am inventat denumirea de mobisod și pot să vă spun că deja prietenii îmi spun că acesta este singurul cuvânt care îmi va fi scris pe mormânt. Cred că este un termen la care lucram de mult timp în cadrul companiei și ne-am decis că ideea acestui cuvânt concis și original a devenit un 'ceva' pe care vroiam să îl transformăm într-un concept care să fie proprietatea noastră. Primul film pe care l-am turnat a fost '24:Conspiracy' și care reprezenta un mobisod în sine. Acesta derula un conținut paralel și o distribuție diferită față de show-ul TV original. La filmarea mobisod-ului eram foarte conștient de mediul folosit și apelam deseori la close-up-uri. Era încă prea devreme pentru video-ul mobil, și nici acum nu suntem foarte departe. Încă suntem în etapa în care încercăm să ne dăm seama de ceea ce își dorește publicul de la aceste mobisoade și de cât de lungi își doresc să fie. Poate 1 minut nu este tocmai durata potrivită - poate ar fi mai bine să difuzăm 2-3 sau chiar 4 minute? Oare mobispectatorii preferă filmulețele de dragoste sau cele de comedie? Iată întrebările la care nu avem încă răspunsuri exacte.

Mai avem mult de lucru în special la dilema dacă mobispectatorii chiar vor să se uite la televizor de pe telefoanele lor mobile. Întotdeauna schimbarea comportamentului consumatorilor a fost o sarcină extrem de dificilă. Regula nr. 1 în focus grup-uri este să nu le cereți oamenilor să facă un lucru pe care nu l-au mai făcut până atunci pentru simplul motiv că nu îl vor face. Utilizatorii nu au văzut până acum imagini video pe telefoanele lor, iar la prima experiență au senzația că au văzut o adevărată minune. Marii operatori au o anumită cultură tradițională și o modalitate precisă de desfășurare a proceselor de piață, dar Feinman consideră că se descurcă foarte bine cu partea de mobile video. Sunt destul de agresivi și discută îndeaproape cu noi despre planurile lor 3G.

Dacă ar fi ceva ce aș vrea să văd la operatori, acest lucru ar fi ca partea de video să fie mai ușor de găsit în meniul telefoanelor."