.

Veniturile Mobil Rom au crescut, în anul 2001, la 378 milioane euro, față de 297 milioane euro în 2000. De asemenea, numărul utilizatorilor serviciilor oferite de Mobil Rom a urcat de la 1.222.000 de clienți la sfârșitul lui 2000, la cca. 1.637.000 de persoane în decembrie 2001. În 2001, MobilRom a lansat serviciul Dialog Wap, taxarea la secundă, Dialog Free, Alo Night & Day și GPRS. 'žAm atacat efectiv piața de masă - a utilizatorilor cu venituri mici, cărora le oferim pachetele de servicii preplătite, la prețuri accesibile, pe măsura puterii lor de cumpărare. Anul trecut am înregistrat vânzări mult mai mari pe acest segment de piață și cred că această tendință se va menține și anul acesta. De asemenea, cred că SMS va fi o opțiune tot mai interesantă pentru utilizatori, chiar dacă acum 95% din veniturile noastre provin din voce', a declarat Bernard Moscheni, directorul general al MobilRom. MobilRom acoperă 75% din teritoriul României și 95% din populație.
Cea mai importantă operație de rebranding de pe piața telecomunicațiilor din România - în urma căreia toate operațiunile MobilRom vor adopta marca Orange - va fi oficial lansată pe 5 aprilie 2002. În prezent, Orange controlează 67,8% din acțiunile MobilRom. Din momentul rebrandării, toate produsele companiei vor purta numele Orange, de la abonamente și cartele preplătite până la magazinele de desfacere ale companiei. Pentru a-și asista clienții sub noua marcă, Orange va acorda o importanță majoră serviciului de relații cu clienții. Ca și la sediul din Bristol, angajații filialei românești vor asista clienții timp de 24 de ore pe zi timp de 7 zile pe săptămână. În acest sens, numărul de angajați va crește tocmai pe acest segment de relații cu publicul.